site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads
12.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

hand-g67e065733_1920

TikTok to aplikacja, która przyciąga coraz to więcej osób, a niedawno przekroczyła miliard aktywnych użytkowników. Nie jest już jedynie miejscem dla nastolatków, ale przede wszystkim platformą, w której reklamy mogą dotrzeć do ponad 825 milionów dorosłych na całym świecie, dlatego twórcy TikToka rozpoczynają właśnie testowanie możliwości, w jakich reklamodawcy będą mogli dotrzeć do odbiorców za pośrednictwem wyników wyszukiwania. 

David Herrmann, ekspert ds. reklam cyfrowych, na swoim Twitterze wyjaśnił, że nowe reklamy pojawią się u góry strony nad hasłami “inni wyszukiwali” z tagiem “sponsorowane”. 

Herrmann dodaje również, że gdy reklamodawcy zaczną wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania, będą mogli pobrać hasła reklam, które uległy konwersji. Sugeruje sporządzenie listy wyszukiwanych haseł, a następnie użycie ich jako tytułów w swoich najlepszych video na TikToku, aby przyciągnąć nowych widzów.

Once you have the ability to run ads in search results (in beta) on TikTok you can began to pull the search terms of the ads that converted.

Then…. make a list of those search terms and start putting those as titles in your top performing TikToks to get new life out of them. pic.twitter.com/nptM9Lz9h1

— David Herrmann (@herrmanndigital) March 24, 2022

Informacje o nowych reklamach w wyszukiwarce są jednak niekompletne, ponieważ TikTok nie ogłosił publicznie swoich działań w zakresie testów beta. Search Ads mogą jednak pomóc reklamodawcom w wykorzystywaniu słów kluczowych do znajdowania idealnych odbiorców, co w dłuższej perspektywie oznacza oczywiście większą sprzedaż.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska

nowość TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDziałania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
Performance marketing – czym jest i dlaczego jest tak ważny?

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
  • mourizal-zativa-bNBl5cHclMA-unsplash
    WhatsApp wprowadza społeczności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...