site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads
12.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

hand-g67e065733_1920

TikTok to aplikacja, która przyciąga coraz to więcej osób, a niedawno przekroczyła miliard aktywnych użytkowników. Nie jest już jedynie miejscem dla nastolatków, ale przede wszystkim platformą, w której reklamy mogą dotrzeć do ponad 825 milionów dorosłych na całym świecie, dlatego twórcy TikToka rozpoczynają właśnie testowanie możliwości, w jakich reklamodawcy będą mogli dotrzeć do odbiorców za pośrednictwem wyników wyszukiwania. 

David Herrmann, ekspert ds. reklam cyfrowych, na swoim Twitterze wyjaśnił, że nowe reklamy pojawią się u góry strony nad hasłami “inni wyszukiwali” z tagiem “sponsorowane”. 

Herrmann dodaje również, że gdy reklamodawcy zaczną wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania, będą mogli pobrać hasła reklam, które uległy konwersji. Sugeruje sporządzenie listy wyszukiwanych haseł, a następnie użycie ich jako tytułów w swoich najlepszych video na TikToku, aby przyciągnąć nowych widzów.

Once you have the ability to run ads in search results (in beta) on TikTok you can began to pull the search terms of the ads that converted.

Then…. make a list of those search terms and start putting those as titles in your top performing TikToks to get new life out of them. pic.twitter.com/nptM9Lz9h1

— David Herrmann (@herrmanndigital) March 24, 2022

Informacje o nowych reklamach w wyszukiwarce są jednak niekompletne, ponieważ TikTok nie ogłosił publicznie swoich działań w zakresie testów beta. Search Ads mogą jednak pomóc reklamodawcom w wykorzystywaniu słów kluczowych do znajdowania idealnych odbiorców, co w dłuższej perspektywie oznacza oczywiście większą sprzedaż.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska

nowość TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDziałania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
Performance marketing – czym jest i dlaczego jest tak ważny?

Podobne wpisy:

  • pexels-torsten-dettlaff-3571094
    Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu
  • metaverse-7218249_1280
    Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas
  • 6 narzędzi, które pomoże Ci znaleźć influencera
  • Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow