TikTok to aplikacja, która przyciąga coraz to więcej osób, a niedawno przekroczyła miliard aktywnych użytkowników. Nie jest już jedynie miejscem dla nastolatków, ale przede wszystkim platformą, w której reklamy mogą dotrzeć do ponad 825 milionów dorosłych na całym świecie, dlatego twórcy TikToka rozpoczynają właśnie testowanie możliwości, w jakich reklamodawcy będą mogli dotrzeć do odbiorców za pośrednictwem wyników wyszukiwania.
David Herrmann, ekspert ds. reklam cyfrowych, na swoim Twitterze wyjaśnił, że nowe reklamy pojawią się u góry strony nad hasłami “inni wyszukiwali” z tagiem “sponsorowane”.
Herrmann dodaje również, że gdy reklamodawcy zaczną wyświetlać reklamy w wynikach wyszukiwania, będą mogli pobrać hasła reklam, które uległy konwersji. Sugeruje sporządzenie listy wyszukiwanych haseł, a następnie użycie ich jako tytułów w swoich najlepszych video na TikToku, aby przyciągnąć nowych widzów.
Informacje o nowych reklamach w wyszukiwarce są jednak niekompletne, ponieważ TikTok nie ogłosił publicznie swoich działań w zakresie testów beta. Search Ads mogą jednak pomóc reklamodawcom w wykorzystywaniu słów kluczowych do znajdowania idealnych odbiorców, co w dłuższej perspektywie oznacza oczywiście większą sprzedaż.
Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Komentarze: brak