site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok testuje płatne subskrypcje
3.02.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok testuje płatne subskrypcje

alexander-shatov-I4p0FcjDBJI-unsplash

Tik Tok planuje duży krok w kierunku monetyzacji treści udostępnianych przez twórców obecnych na platformie. Chodzi o wprowadzenie do serwisu płatnych subskrypcji. Testy nowej funkcjonalności już się rozpoczęły. 

TikTok pozwoli zarabiać twórcom

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się o płatnych subskrypcjach, które mają zagościć na Instagramie – nowość póki co jest testowana w USA. W ślad za Instagramem poszedł TikTok, który bacznie przygląda się rozwiązaniu i testuje je również na swojej platformie. O planach TikToka poinformował jako pierwszy serwis The Information. Płatne subskrypcje to rozwiązanie znane już doskonale z innych platform, jak choćby YouTube czy Twitter. Dzięki niemu twórcy mogą zarabiać na tworzonych przez siebie treściach premium.

Jak będą działać płatne subskrypcje?

TikTok póki co milczy i nie ujawnia zbyt wielu szczegółów nowej usługi. Obecnie wiemy jedynie, że testy przeprowadzane są wśród wąskiej grupy osób – nie znamy szczegółów ani daty wprowadzenia płatnych subskrypcji do serwisu. Domyślamy się jednak, że będą one działały podobnie, jak na innych platformach – część materiałów dostępna będzie dla obserwatorów za darmo, a dostęp do ekskluzywnych treści będzie można uzyskać po wniesieniu odpowiedniej opłaty abonamentowej.

Czy płatne subskrypcje przyciągną do TikToka jeszcze więcej użytkowników? Czas pokaże, choć już teraz możemy się spodziewać, że dzięki nim bycie influencerem stanie się jeszcze bardziej opłacalne, ale z pewnością też trudniejsze. Zachęcenie dotychczasowych obserwujących do dokonywania płatności za treści, które do tej pory otrzymywali za darmo, będzie wymagało sporej dawki kreatywności i może okazać się nie lada wyzwaniem.

Autor tekstu: Mateusz Ligęza
Źródło zdjęcia głównego: Alexander Shatov/Unsplash

nowość TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTrendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022 roku
TikTok Kitchen, czyli zamów jedzenie z TikToka

Podobne wpisy:

  • souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash
    LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców
  • smartphone-ge5131588f_1280
    TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...