site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera
23.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera

tiktok

Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.

Jak wynika z najnowszego raportu firmy Sensor Tower (Sensor Tower’s Store Intelligence Data Diges), w ciągu trzech ostatnich miesięcy 2019 roku aplikacja TikTok została zainstalowana na urządzeniach mobilnych ponad 220 mln razy. W zestawieniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku wynik ten jest o 24% wyższy. Co ciekawe, według badań, TikTok pod względem ilości pobrań obecnie zajmuje drugą lokatę (również w skali roku) wyprzedzając kolejno: Facebooka, Messengera oraz Instagrama. W zestawieniu lepszy okazał się jedynie WhatsApp, który został w ostatnim kwartale minionego roku pobrany ok. 270 mln razy.

– Jesteśmy świadomi stale rosnącej popularności aplikacji TikTok. Doskonale znamy także jej marketingowy potencjał, który pozwala na dotarcie do przedstawicieli pokolenia Z. W ubiegłym roku za pomocą TikTok zrealizowaliśmy kampanie reklamowe m.in. dla marki Tymbark oraz dla mBanku. W przypadku mBanku była to jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem tej platformy – mówi Magdalena Bliźniak, project manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie TikTok.

Dla niektórych wzrost ilości pobrań TikTok może być zaskoczeniem, ponieważ w ubiegłym roku aplikacja miała trochę pod górkę. Po pierwsze została obciążona karą finansową w wysokości 5,7 mln dolarów za naruszenie Ustawy o ochronie prywatności dzieci w Internecie – aplikacja nie wymagała zgody rodziców użytkowników w wieku poniżej trzynastego roku życia. Po drugie izraelska firma zajmująca się badaniami bezpieczeństwa ujawniła luki w TikTok, które umożliwiłyby hakerom przejęcie kont i dostęp do prywatnych danych. To wszystko jednak nie miało negatywnego wpływu na popularność platformy. Zwłaszcza w Indiach, które w 2019 roku były największym rynkiem TikTok. Co ciekawe 44% wszystkich pobrań aplikacji w ubiegłym roku wygenerowało właśnie to państwo, pomimo zakazu ze strony rządu.

Warto dodać, że popularność TikTok zwiększa się m.in. dzięki celebrytom, którzy na platformie założyli konta i przyciągają do aplikacji swoich fanów. Na polskim TikTok możemy spotkać m.in. Marylę Rodowicz, Sylwię Szostak, Dawida Wolińskiego, Klaudię Halejcio czy Ewelinę Lisowską. Jeśli chodzi o gwiazdy światowego formatu, to na platformie swoje konta mają m.in. Will Smith, Justin Bieber, David Beckham, Miley Cyrus, Paris Hilton oraz Mariah Carey.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe/Newseria

podsumowanie TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFundusz Hipoteczny DOM uruchomił kolejny kanał komunikacji z seniorami
3 kroki do udanej kampanii DOOH

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow