site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Tinder nowym sposobem na znalezienie domu bezpańskim psiakom
14.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Tinder nowym sposobem na znalezienie domu bezpańskim psiakom

tamas-pap-Qdt8f7Tcle0-unsplash

Aplikacja Tinder jednym może kojarzyć się z nawiązywaniem przelotnych znajomości, innym zaś z poszukiwaniem niegasnącej miłości. A kto może być bardziej oddanym kompanem niż pocieszny piesek? Dzięki inicjatywie Moniki Dąbrowskiej (odpowiedzialnej również za powstanie ogólnopolskiej akcji Bieg na sześć łap) i Tinderowi, bezdomne czworonogi mają szansę na znalezienie kochającego właściciela w niekonwencjonalny sposób.

O co biega w Biegu na sześć łap

Pierwsza edycja akcji miała miejsce w 2013 roku. Chociaż zapoczątkowana została w Olsztynie, obecnie działa w aż 41 miastach i nie ogranicza się tylko do corocznego wydarzenia. Codziennie można odwiedzać schroniska i zabrać przebywające tam zwierzaki na dłuższy spacer, a nawet bieg. Dzięki temu, czworonogi nie spędzają w samotności całego dnia i przy okazji stają się świetnym współtowarzyszem treningu. Warto zaznaczyć, że psiaki, które biorą udział w tej akcji, są w odpowiedniej do takiego wysiłku kondycji, a sami wyprowadzający bezpłatnie i dobrowolnie dają im chwilę swojego czasu.

Pokochaj Psiaka Bezdomniaka

Najnowsza inicjatywa Moniki Dąbrowskiej wykorzystuje możliwości, jakie daje aplikacja Tinder. Mając na uwadze, że niejeden użytkownik szuka tam przyjaźni, warto zwrócić ich uwagę na psy potrzebujące domu. Obecnie utworzone zostały dwa konta – Yuki i Krisa.

https://www.facebook.com/biegnaszesclap/posts/2729066040687298

Akcja ma na celu dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, dzięki czemu podopieczni Mokrych Nosów znajdą kochających właścicieli.

Mimo że wyrazić swoje zainteresowanie można tradycyjnie przesuwając profil w prawo, nie oznacza to natychmiastowej adopcji. Aby móc przygarnąć do siebie futrzaka trzeba przejść przez standardowe procesy adopcyjne, które dbają o bezpieczeństwo piesków. Najważniejsze, aby znaleźć dla nich odpowiednie cztery kąty, w których szczęśliwie będą mogły spędzić resztę swojego życia otoczone miłością i troską.

Gwiazdy, pizza i ksiądz

Inicjatorce Biegu na sześć łap nigdy nie brakuje pomysłów. Do akcji „Dasz piąta na zwierzaka?” zaangażowały się nawet polskie gwiazdy, jak Beata Sadowska czy Bartek Jędrzejak. Choć nazwa wskazuje na przekazanie przynajmniej symbolicznych 5zł na rzecz wybranego schroniska, to równie docenione będą koce czy karma, które na pewno przydadzą się w placówkach. Akcja trwa nieprzerwanie od kilku miesięcy, a na profilu facebookowym Biegu na sześć łap publikowane są nazwy azylów, na które zbierane są datki w danym okresie.

https://www.facebook.com/RavioliStreet/posts/3214332525349289

Dzięki współpracy z olsztyńską pizzerią Ravioli Street, na opakowaniach pizz pojawiły się ogłoszenia o możliwości adopcji danego czworonoga. Jest na nich widoczne zdjęcie oraz opis psa lub kota, z których można poznać pokrótce zwierzaka i jego najważniejsze potrzeby. Akcja przynosi zamierzone rezultaty i dwa pierwsze psiaki, których podobiznę można było znaleźć na tekturowych pudełkach, znalazły kochający dom.

https://www.facebook.com/biegnaszesclap/posts/2704477123146190
https://www.facebook.com/biegnaszesclap/photos/a.1397858533808062/2735761923351043/

W lutym tego roku bezdomniaki zawitały również pod dachem jednego z kościołów w Olsztynie. Urzędujący w nim ksiądz wyraził zgodę, aby przedstawić wiernym pieska poszukującego domu. Tak jak zawsze dbając o bezpieczeństwo czworonogów, aby móc któregoś z nich zaadoptować, konieczna jest procedura przedadopcyjna i dokładniejsze zapoznanie się potencjalnego przyszłego właściciela z „mokrym noskiem”.

Pozostaje jedynie życzyć Monice Dąbrowskiej kolejnych owocnych inicjatyw i pomysłów a samym psiakom odnalezienia kochających właścicieli i szczęśliwego dachu nad głową.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: Tamas Pap/Unsplash

akcja społeczna Tinder zwierzęta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSektor PR się mierzy i optymistycznie spogląda w przyszłość. ZFPR prezentuje najnowszy raport branżowy
7 najważniejszych trendów w tworzeniu stron internetowych

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow