site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > TK MAXX celebruje „Święta na MAXXA”
16.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

TK MAXX celebruje „Święta na MAXXA”

pexels-kristina-paukshtite-3444345

Trwa świąteczna kampania TK Maxx. Hasło „Święta na Maxxa” to zachęta do celebrowania Bożego Narodzenia w sposób wyjątkowy, radosny i pełen dobrej energii. Niech mnóstwo pozytywnych emocji niosą również prezenty z metką słynnych projektantów! Markowe upominki taniej, w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie, czekają na poszukiwaczy świątecznych okazji w każdym z 49 TK Maxx w Polsce.

Bohaterem tegorocznej kampanii jest Laurie, mały organista, który w te święta wraca w spektakularny sposób na scenę. W świątecznym spocie video, TK Maxx zaprasza nas na niezapomniany koncert, podczas którego Laurie zainspirowany parą błyszczących butów z TK Maxx, sprezentowanych mu przez jego dumnych rodziców, daje występ swojego życia. Świąteczny świat Laurence’a jest kolorowy, dynamiczny, rockowy i pełen dobrej zabawy i muzyki: z piosenką „Walk this way” grupy Aerosmith w tle. Laurence czerpie ze Świąt na Maxxa i zachęca tym samym innych do spełniania swoich świątecznych marzeń.

– Mamy nadzieję, że okres świąteczny będzie pełen radości, dobrej zabawy i czasu spędzonego z bliskimi. Naszą tegoroczną kampanią chcemy przypomnieć, że odpowiedni prezent może dać obdarowanej osobie wiele szczęścia, ale również odrobinkę inspiracji do odkrycia nowej pasji lub realizacji marzeń – mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director w TK Maxx.

Świąteczny spot TK Maxx jest emitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- i 60-sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast 2-minutowy film można obejrzeć online. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London, działania mediowe prowadzi dom mediowy Mindshare, a komunikację PR, social i influence Ogilvy.

Dodatkowo, TK Maxx zachęca wszystkich do rozpoczęcia sezonu świątecznego na wesoło poprzez taniec w szczytnym celu i przekazanie datku na rzecz małych podopiecznych programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, by pomóc spełnić ich marzenia. Świąteczna akcja charytatywna „Zatańcz! Przekaż Datek. Nominuj!” realizowana będzie już w grudniu na kanałach social media.

Źródło zdjęcia głównego: Kristina Paukshtite/Pexels

kampania reklamowa spot reklamowy TK Maxx

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSpotify dołącza do grona aplikacji inspirujących się TikTokiem
Meta wprowadza zmiany w zasadach reklamowania kryptowalut

Podobne wpisy:

  • 220328_Puma_1944
    PEZ PORÓWNANIA - nowa kampania PUMA She Moves US
  • Romet City CZAS 1200x628px
    ROMET z wieloetapową kampanią promującą aktywny styl życia

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...