site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni
28.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni

To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo

Huawei startuje z wielowymiarową kampanią marketingową pod nazwą „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. Prezentuje bliskie Huawei wartości, a jej twarzą jest ambasador marki, Robert Lewandowski. W świątecznej odsłonie kampanii, która ma zainspirować Polaków do poszukiwania gwiazdkowych prezentów w ofercie Huawei, pojawią się Anna i Robert Lewandowscy.

– Polska jest dla Huawei jednym z najważniejszych rynków na świecie, krajem z pierwszej dziesiątki najważniejszych, a jesteśmy obecni aż w 170 krajach. Mamy dużą wiarę w dalszy rozwój naszego biznesu w Polsce i jestem przekonany, że najnowsza kampania nam w tym rozwoju pomoże. Inwestycje w marketing były i będą dla nas ważne – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

Spor w wersji telewizyjnej.

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” z udziałem Roberta Lewandowskiego opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem.

Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Telewizyjna część kampanii wystartowała w południe, 25 listopada.

Spot w wersji kinowej.

W kolejnej, świątecznej odsłonie kampanii pojawią się razem Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych. Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty: najnowszego smartwatcha Huawei, słuchawki i smartfony. Ta część rozpocznie się 1 grudnia.

– Robert Lewandowski jest ambasadorem Huawei od 2015 roku, a jego historia to najlepszy dowód na „make it possible”, w które głęboko wierzymy jako marka. Cieszę się, że Robert jest obecny w naszej najnowszej kampanii, bo niezwykle mocno uwiarygadnia przekonanie, o którym wiemy, że jest bliskie wielu ludziom – że to, co w życiu ważne, nie zawsze przychodzi łatwo. Jeszcze bardziej cieszę się, że zaproszenie do świątecznej odsłony kampanii przyjęła Anna Lewandowska, która razem z Robertem w niezwykle ciepły sposób promuje nasze produkty – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu Huawei CBG Polska

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, w której Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, członkowie Team Huawei, opowiedzą swoje osobiste historie. Filmy o nieznanych szerokiej publiczności faktach z ich życia, które były decydujące dla nich w drodze do sukcesu, będą emitowane w kanałach digitalowych Huawei od 1 grudnia.

Huawei kampania marketingowa kampania promocyjna kampania wizerunkowa Robert Lewandowski

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWyszukiwarki w e-commerce – jak wypadają polskie sklepy na tle europejskich?
Big Data – przewiduje zachowania konsumentów i poznaje ich opinie. Najlepszym źródłem informacji są social media

Podobne wpisy:

  • towfiqu-barbhuiya-jpqyfK7GB4w-unsplash
    „Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – przekonuje Alior Bank w najnowszej kampanii marketingowej
  • alex-escu--FRambyM4kY-unsplash
    Robert Lewandowski nie będzie już ambasadorem marki Huawei

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow