site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Top 5 ekspertów branżowych, od których warto się uczyć
7.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Top 5 ekspertów branżowych, od których warto się uczyć

man-in-beige-blazer-holding-tablet-computer-3184328

Dzielą się swoją wiedzą, testują nowe rozwiązania, szkolą, prowadzą blogi i nagrywają podcasty. Doskonale wiedzą jak wygląda krajobraz medialny online oraz offline. Na bazie własnych doświadczeń tworzą angażujące materiały, z których można do woli korzystać. Charakteryzują się naturalnością, charyzmą, a także pasją.

Poznaj ekspertów z dziedziny public relations, marketingu, digitalu i social media, którzy prężnie działali w 2019 r. Osoby, które warto obserwować i od których warto się uczyć.

Anna Miotk – Public Relations

Doktor nauk humanistycznych. Specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (PR, marketing, social media). Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Dzieli się swoją wiedzą, występując na licznych konferencjach i szkoleniach. Prowadzi zajęcia m.in. na Akademii L. Koźmińskiego, Uniwersytecie Jagiellońskim, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej czy Szkole Głównej Handlowej. Autorka książek: “Badania w public relations”, “Skuteczne social media” i „Nowy PR”. Twórczyni licznych publikacji w mediach branżowych, pisze artykuły na temat badań w Public Relations, Internetu, pomiaru efektów działań PR i tworzenia strategii komunikacyjnych w mediach branżowych (m.in. Piar.pl, Brief, Marketing w Praktyce, PRoto.pl).

www.annamiotk.pl – komunikacja dobrze wymierzona
Paweł Tkaczyk – storytelling, marketing

Jak sam o sobie mówi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Storytelling nie ma przed nim tajemnic. Wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia.

Właściciel firmy MIDEA, pisze dla klientów strategie komunikacji, dzięki którym powstają znane brandy.

Jest mówcą publicznym, opowiada m.in.: o budowaniu silnego wizerunku, nowoczesnym marketingu, grywalizacji, psychologii konsumenta i mediach społecznościowych.

Na bazie własnych doświadczeń napisał książki: “Zakamarki marki”, “ Narratologia” oraz “Grywalizacje”, które znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress. Z Mímisbrunnr, czyli kreatywnego newslettera, którego będziesz otrzymywał po zapisaniu się do studni wiedzy, zawsze zaczerpniesz dużo marketingowych mądrości. Regularnie publikuje w branżowych czasopismach, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”.

Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród jego klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. W tym roku wystąpił na branżowych wydarzeniach tj: Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze czy I Love Marketing w Warszawie. 

www.paweltkaczyk.com
Artur Jabłoński – e-marketing

Prowadzi kompleksowe kampanie
e-marketingowe dla firm. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie, generujących leady i sprzedaż. Główne obszary jego działań to reklama płatna (w Google AdWords i social media – Facebook, Instagram, Twitter) oraz social media marketing.

Występuje na konferencjach branżowych m.in.:I Love Marketing & Social Media, Kongres Online Marketing czy Content Marketing Manager, gdzie zajął 1 miejsce wśród wszystkich prelegentów. Można go spotkać także na uczelniach wyższych, prowadzi tam zajęcia ze studentami.

Na swoim blogu dzieli się wiedzą, jak skutecznie reklamować się w sieci. Czyta go 90 tys. osób miesięcznie. Jest autorem książek pod tytułem “Jak pisać, żeby chcieli słuchać” i “ Skuteczna reklama na Facebooku”. Zarządza własną agencją – digitalk, jego klienci to m.in.: Restauracje Sphinx, Viessmann, Instytut Matki i Dziecka, BOŚ Bank, NEUCA, Polskie Radio czy  Ista Shared Services. Warto pobrać bezpłatnego e-booka z jego strony www, który jest pigułką wiedzy jak usprawnić swoje działania marketingowe.

www.arturjablonski.com
Mariusz Łodyga – branding, marketing

To doświadczony strateg, trener, a także konsultant, który specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. Jest założycielem i właścicielem marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych.

Pracuje dla firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych. Są to m.in. marki takie jak: Allegro, Santander, Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Warta S.A., BGŻ PNB Paribas, czy Ministerstwo Rozwoju. Dzieli się wiedzą merytoryczną i omawia zagadnienia z zakresu marketingu i brandingu.

W każdy poniedziałek, z cyklu Marketingowe Newsy Tygodnia, przygotowuje nowości i wydarzenia branżowe, o których można przeczytać na jego blogu, obejrzeć na YouTube lub posłuchać w Spotify.

www.premium-consulting.pl – Strategiczne doradztwo marketingowe
Joanna Ceplin – social media

Trenerka skutecznej komunikacji online uczy, jak wykorzystywać media społecznościowe do rozwoju biznesu. Szkoli z efektywnego planowania, organizacji i automatyzacji działań w social media. Autorka książek “ Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes” oraz  “Planer marka Online”.

Prowadzi szkolenia stacjonarne zatytułowane “Znana Marka Online”, w których udział wzięło ponad 12 000 osób. Jej artykuły, na temat działań w social media, publikowane byłym.in.: w Forbes, Wyborcza.biz czy My Company Polska.

Na swoim blogu udostępnia wysokiej jakości content, a na koncie instagramowym, które obserwuje już ponad 15 tys. osób, angażujące posty. Motywującym hasłem „Progres, nie perfekcja” zachęca małe i duże biznesy do systematycznych działań w social media i spójnej komunikacji.

www.joannaceplin.pl

Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji i inspiracji są praktykujący eksperci. W przestrzeni publicznej funkcjonuje wiele wybitnych jednostek, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami, know-how i doświadczeniem. Dynamika i bogactwo nowych mediów daje nieograniczone możliwości korzystania z ich wiedzy.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

copywriting e-marketing ekspert marketing personal branding Public Relations social media storytelling top 5

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleń
Marka w dobie internetu – 3 kroki ułatwiające ochronę i zarządzanie reputacją firmy

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • computer-gb59977d75_1280
    Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Komentarze: 2 komentarze

  1. Anna Miotk 7.01.2020 Odpowiedz

    Dzień dobry, bardzo dziękuję za rekomendację i cieszę się, że moja praca się przydaje innym :) Pozdrawiam serdecznie!

    • Redakcja 7.01.2020 Odpowiedz

      Oczywiście, że się przydaje. Trzeba się uczyć od najlepszych :)

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow