site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Topowe aplikacje 2020 roku
30.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Topowe aplikacje 2020 roku

rahul-chakraborty-xsGxhtAsfSA-unsplash

Według najnowszego raportu Digital 2020 użytkownicy spędzają w Internecie średnio niemal 7 godzin, z których 2 godziny i 29 minut przeznaczają na konsumowanie treści w social media. I jak się okazuje, to właśnie aplikacje służące do korzystania z mediów społecznościowych, są w 3 najchętniej pobieranych w 2020 roku. 

Bieżący rok przyczynił się do gwałtownego wzrostu korzystania z urządzeń mobilnych. Swój wielki udział w tym zjawisku miała oczywiście pandemia, podczas której codziennie łączyliśmy się z siecią by pracować, kontaktować się ze znajomi czy wypełniać sobie czas dostępną w Internecie rozrywką. Nowa rzeczywistość wymusiła na nas konieczność posiadania aplikacji, które umożliwiają wykonywanie tych wszystkich czynności.

Jak wynika z raportu App Annie, tegorocznym liderem wśród najchętniej pobieranych aplikacji jest TikTok. Na podium znalazł się również Facebook i WhatsApp. Wszystkie trzy powiązane są z mediami społecznościowymi, co pozwala na wysunięcie wniosku, że w czasie lockdownu najbardziej potrzebowaliśmy rozwryki oraz kontaktu z drugim człowiekiem. 

W pierwszej 10 znalazły się także Zoom, Instagram, Messenger, Google Meet, Snapchat, Telegram i Likee. 

źródło: appannie.com

Jeżeli zaś chodzi o kategorię powiązaną z wydatkami konsumentów, użytkownicy najbardziej skłonni są wydawać pieniądze na aplikacje umożliwiające im randkowanie oraz oglądanie filmów. Na czele plasują się tu Tinder, TikTok oraz Youtube. Kolejne miejsca należą do aplikacji Disney+, Tencent Video, Netflix, iQIYI, Google One, BIGO LIVE oraz Pandora Music. 

Z kolei jeżeli chodzi o miesięczną aktywność użytkowników, Mark Zuckerberg ma powody do radości.  Produkty Facebooka nie mają bowiem sobie równych – pierwsza 3 w tej kategorii należy do Facebooka, Whatsappa i Messengera. Instagram zajął 4 miejsce, zaś kolejne to Amazon, Twitter, Netflix, TikTok, Spotify i Snapchat.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Rahul Chakraborty/Unsplash

2020 aplikacje Facebook Google Meet Instagram Likee Messenger podsumowanie Snapchat Telegram TikTok WhatsApp Zoom

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBurza wywołana plakatami pro-life
Świąteczny spot dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Podobne wpisy:

  • 123
    Polacy a zakupy online - podsumowanie roku 2020
  • pexels-andrea-piacquadio-3760809
    Antyreklama ma kolor Spleśniałej Zieleni

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Noworoczna kampania reklamowa Netii
  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...