site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Topowi youtuberzy i influencerzy w pojedynku na słowa
20.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Topowi youtuberzy i influencerzy w pojedynku na słowa

Bitwa Scrabble_hajlajt friz

Projekt firmy Mattel pod nazwą „Bitwa SCRABBLE” nabiera tempa. Za nami czwarta potyczka. Bohaterami najnowszego odcinka są youtuberzy i influencerzy, których kanały i profile subskrybują miliony Polaków.

Od początku marca można oglądać relację z najnowszej „Bitwy SCRABBLE”. Starły się w niej dwie męskie, bardzo mocne drużyny, złożone z topowych gwiazd Internetu.

Pierwszą tworzyli: Karol Wiśniewski, znany jako Friz słynący z bijącego rekordy oglądalności daily vloga; Michał „Tromba” Trąbka – youtuber i członek Ekipy oraz Jaś Dąbrowski – vloger, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący The Voice Kids.

W skład drużyny przeciwnej wchodzili: Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny – twórcy popularnego kanału Abstrachuje.tv, należącego do Grupy Abstra – czołowego producenta treści na YouTube w Polsce. Tym razem do rozgrywki zostały wprowadzone nowe zasady, czyli kary za przegraną rundę.

Przebieg tego niecodziennego pojedynku można śledzić na kanale Hajlajt, należącego do portfolio Abstra.

Projekt „Bitwa Scrabble” – najważniejsze informacje:

  • Założenia: cykl emitowanych na YouTube pojedynków toczonych w nietypowej scenerii, bo na ringu, przy użyciu płytek oraz planszy do gry w Scrabble w wersji XXL.
  • Uczestnicy: popularni youtuberzy, sportowcy (dotychczas w bitwach wystąpili: Joanna Jędrzejczyk, Marcin Gortat, Adam Bielecki i Andrzej Wrona) oraz osoby ze świata muzyki, filmu i telewizji.
  • Cel: pokazanie, że SCRABBLE jest świetną rozrywką dla każdego. Uczy, bawi i pobudza wyobraźnię. Ma w sobie element rywalizacji i dostarcza wielu niezapomnianych wrażeń.
  • Czas trwania: październik 2019 – grudzień 2020.
  • Pomysłodawca projektu: grupa kreatywno – strategiczna COOLLECTIVE.
  • Za realizację odpowiadają: COOLLECTVE i Grupa ABSTRA.
bitwa Mattel Scrabble

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisProvident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Akcja #zostańwdomu w wykonaniu ERGO Hestii, czyli cykl artykułów

Podobne wpisy:

  • Scrabble_kampania_1
    Nowa kampania Scrabble: Gdzie spotykają się światy
  • Jas Dabrowski
    Kampania nowej gry UNO FLIP od Mattel

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow