Projekt firmy Mattel pod nazwą „Bitwa SCRABBLE” nabiera tempa. Za nami czwarta potyczka. Bohaterami najnowszego odcinka są youtuberzy i influencerzy, których kanały i profile subskrybują miliony Polaków.
Od początku marca można oglądać relację z najnowszej „Bitwy SCRABBLE”. Starły się w niej dwie męskie, bardzo mocne drużyny, złożone z topowych gwiazd Internetu.
Pierwszą tworzyli: Karol Wiśniewski, znany jako Friz słynący z bijącego rekordy oglądalności daily vloga; Michał „Tromba” Trąbka – youtuber i członek Ekipy oraz Jaś Dąbrowski – vloger, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący The Voice Kids.
W skład drużyny przeciwnej wchodzili: Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny – twórcy popularnego kanału Abstrachuje.tv, należącego do Grupy Abstra – czołowego producenta treści na YouTube w Polsce. Tym razem do rozgrywki zostały wprowadzone nowe zasady, czyli kary za przegraną rundę.
Przebieg tego niecodziennego pojedynku można śledzić na kanale Hajlajt, należącego do portfolio Abstra.
Projekt „Bitwa Scrabble” – najważniejsze informacje:
- Założenia: cykl emitowanych na YouTube pojedynków toczonych w nietypowej scenerii, bo na ringu, przy użyciu płytek oraz planszy do gry w Scrabble w wersji XXL.
- Uczestnicy: popularni youtuberzy, sportowcy (dotychczas w bitwach wystąpili: Joanna Jędrzejczyk, Marcin Gortat, Adam Bielecki i Andrzej Wrona) oraz osoby ze świata muzyki, filmu i telewizji.
- Cel: pokazanie, że SCRABBLE jest świetną rozrywką dla każdego. Uczy, bawi i pobudza wyobraźnię. Ma w sobie element rywalizacji i dostarcza wielu niezapomnianych wrażeń.
- Czas trwania: październik 2019 – grudzień 2020.
- Pomysłodawca projektu: grupa kreatywno – strategiczna COOLLECTIVE.
- Za realizację odpowiadają: COOLLECTVE i Grupa ABSTRA.
Komentarze: brak