site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom!
1.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom!

bottles-careless-daylight-1353365

Paclan wspiera #trashtag i przyłącza się do akcji Wirtualna Polska pod hasłem #trashchallengeMEDIA. Marka przekaże produkty niezbędne do sprzątania wszystkim redakcjom, które podejmą wyzwanie!

W ciągu ostatnich tygodni Internet podbił challenge #trashtag, który nieustannie zyskuje na popularności. W porównaniu do poprzednich internetowych wyzwań, akcja zaskarbiła sobie ogromną sympatię internautów — w końcu chodzi o działanie w dobrej sprawie, a konkretniej o posprzątanie zaśmieconego miejsca i opublikowania efektów “przed i po”.

Przed nadejściem kalendarzowej wiosny do akcji dołączyła się Wirtualna Polska, dając początek wyzwaniu #trashchallengeMEDIA. Dzięki pomocy Lasów Państwowych dziennikarze znaleźli miejsce wymagające interwencji i posprzątali zaśmieconą przestrzeń. Następnie Wirtualna Polska rzuciła wyzwanie innym redakcjom, nominując je. “Zróbcie to samo, nawet lepiej niż my!” — w ten sposób zapoczątkowała ogólnopolską rywalizację w szczytnym celu.

Akcję wspiera także Paclan — marka produktów gospodarstwa domowego, takich jak gąbki, ściereczki, rękawiczki czy worki na śmieci. Marka ta również wzięła udział w wyzwaniu #trashtag. Poza tym aktywnie wspiera lokalną wrocławską Fundację OnWater, która zachęca do sprzątania brzegów Odry. Teraz marka postanowiła kibicować nominowanym portalom i nie poprzestaje tylko na słowach! Paclan zapewnia, że przekaże produkty do sprzątania wszystkim redakcjom, które wezmą udział w wyzwaniu Wirtualnej Polski. Chętnym oferuje niezbędnik do wykonania zadania, czyli worki na śmieci i rękawice. Deklarację marki można znaleźć na jej facebookowym profilu. W komentarzach pojawiają się już nominacje dla kolejnych podmiotów!

#trashchallenge akcja społeczna wyzwanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
Jak zdobyć serca użytkowników i konwersje: przewodnik po reklamach na Instagramie

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow