site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu
4.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Okładka

Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist realizuje intensywną kampanię promocyjną pod hasłem #HotelowePokusy, w której zachęca internautów do rezerwacji pobytów w polskich hotelach.

Filarem przygotowanej z wyprzedzeniem kampanii są hashtagi #HotelowePokusy oraz GuiltyPleasure. Twórcy konceptu postanowili wziąć na warsztat “małe grzeszki”, które towarzyszą turystom podczas pobytu w hotelu, i właśnie przez ich pryzmat promować obiekty noclegowe.

– Tematyka Guilty Pleasures to prawdziwa kopalnia insightów. W naszej kampanii postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują na myśl najlepsze wspomnienia z hoteli. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu – mówi Krzysztof Dębski, Marketing Director w Travelist.

Kampania prowadzona jest w kanałach własnych marki i obejmuje media
społecznościowe, newsletter oraz działania content marketingowe w formie
magazynu inspiracyjnego. Jej ważnym elementem jest również współpraca z influencerami – internetowi twórcy, którzy otrzymali zaproszenie do polskich hoteli, przybliżą fanom ideę kampanii i opowiedzą o własnych – zabawnych i nieco wstydliwych – hotelowych pokusach.

Travelist w interesujący sposób wykorzystał również potencjał portalu rezerwacyjnego do promowania hoteli. Dzięki różnorodnym filtrom wprowadzonym na stronie internetowej, użytkownicy mogą od teraz wybrać obiekty oferujące konkretne #GuiltyPleasures – w tym m.in. pillow menu (personalizowane pakiety zapewniające komfortowy sen), łazienki z wanną (romantyczne kąpiele przy świecach i szampanie) czy dedykowany room service (wyjątkowe śniadania podane bezpośrednio do łóżka).

– Uzupełnieniem naszych działań w przestrzeni digitalowej jest współpraca z mediami w kategorii lifestyle. Jako marka turystyczna tworzymy treści o bardzo wysokiej jakości – m.in. rekomendacje, rankingi, czy wywiady z lokalnymi mieszkańcami. To ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą chcemy podzielić się z czytelnikami magazynów i serwisów internetowych – dodaje Oliwia Kiermasz, Brand Manager Travelist.

Przedstawiciele portalu – wykorzystując swoje możliwości – chcą także pomóc branży hotelarskiej jak najszybciej stanąć na nogi. W tym celu postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Marka oddaje również do dyspozycji hotelarzy blisko 100 ekspertów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i na bieżąco odpowiadają na wszystkie pytania.

– Jako konsumenci długo czekaliśmy na otwarcie hoteli. Ostatnie miesiące mocno dały nam się we znaki, dlatego teraz wszyscy jesteśmy spragnieni choćby kilku dni odpoczynku. Nasza kampania jest odpowiedzią na oczekiwania rynku i potrzeby turystów oraz obiektów noclegowych. Mocno wierzymy w jej sukces – dodają przedstawiciele Travelist.

kampania promocyjna kampania reklamowa Travelist

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis“Jak być mniej białym”? Czyli kontrowersyjny kurs Coca-Coli
LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami

Podobne wpisy:

  • mobile_vikings (1)
    More Bananas w przymierzu z Vikingami!
  • 123
    Trwa najnowsza kampania produktowa UNIQA

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...