site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > TrustMate - nowe narzędzie do zarządzania opiniami online
9.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

TrustMate – nowe narzędzie do zarządzania opiniami online

NRV_EC_ML

TrustMate, wrocławski startup oferujący narzędzia do zarządzania opiniami online, którego pomysłodawcą jest Jerzy Krawczyk, były CEO TETA, Travelplenet.pl oraz Opineo pozyskał w rundzie seed 2,1 miliona złotych od funduszu Next Road Ventures.

TrustMate to oprogramowanie SaaS do zbierania i zarządzania opiniami online skierowane do małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw z wielu branż. Wrocławski startup pomaga efektywnie budować pozytywny wizerunek firmy i produktów, zwiększać ruch, widoczność i pozycje w wynikach wyszukiwania oraz efektywnie zarządzać jakością poszczególnych kanałów sprzedaży.

Poprzez zastosowanie nowatorskich metod, firma stworzyła konkurencyjne narzędzie znacząco zwiększające zaangażowanie klientów, wyrażające się m.in. poprzez wysoką liczbę oraz jakość pozostawianych opinii- aspektów kluczowych przy budowaniu wartości marki w Internecie. Firma rozpoczęła sprzedaż na początku 2019 roku i już może pochwalić się współpracą z takimi znanymi markami jak m.in. DECATHLON, Wittchen, Insert, Votum czy 4F.

– To, co wyróżnia TrustMate na tle polskiej i zagranicznej konkurencji to znacznie wyższy wskaźnik konwersji zaproszeń na opinie oraz jakość tych opinii. Dzięki spersonalizowanej formie oraz systemowi podpowiedzi słów i fraz, do firm trafiają jedynie komentarze o wysokim znaczeniu dla prowadzonego biznesu oraz SEO. Nasze narzędzie odpowiada też na potrzeby różnych branż, tj. nie ograniczamy się jedynie do e-commerce, ale personalizujemy nasz produkt również dla innych obszarów działalności, m.in. kancelarie prawne, hotelarstwo, czy usługi medyczne. TrustMate stanowi remedium na problem niskiej wiarygodności opinii internetowych oraz niewykorzystania potencjału marketingowego komentarzy w sieci – mówi Jerzy Krawczyk, pomysłodawca TrustMate.

Doświadczenie zespołu TrustMate, konkurencyjny produkt oraz globalne ambicje wyjścia na rynki CEE i USA sprawiły, że na inwestycję zdecydował się Next Road Ventures, fundusz ko-inwestujący z aniołami biznesu.

– TrustMate idealnie wpisuje się w nasz profil inwestycyjny i spełnia wszystkie kryteria potrzebne do osiągnięcia globalnego sukcesu – podkreśla Ewa Chronowska, Partner funduszu Next Road Ventures. – Postawiliśmy przede wszystkim na mocny zespół, który z sukcesem rozwinął wiele komercyjnych internetowych przedsięwzięć, dopracowany produkt o wskaźnikach konwersji na opinie znacząco przewyższających międzynarodową konkurencję, duży potencjał rozwoju produktu oraz olbrzymi, dynamicznie rosnący rynek docelowy – dodaje Ewa Chronowska.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe

narzędzia opinie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowy projekt sponsoringowy dla marki Giant Polska – LIV
Komunikacja marketingowa w kryzysie COVID-19 – wypowiedzi ekspertów

Podobne wpisy:

  • sincerely-media-3KEFp35FVB0-unsplash
    5 sposobów na pozyskiwanie opinii dla firm w 2023 r.
  • collabstr-DOBSgpG4aH8-unsplash
    Nowe narzędzie od TikToka - TikTok Now!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow