site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter będzie transmitował Igrzyska Olimpijskie
31.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter będzie transmitował Igrzyska Olimpijskie

olympic-rings-1939227_1280

Zarządcy Twittera podpisali umowę z korporacją mediową NBCUniversal, na mocy której koncern będzie transmitować na żywo wybrane zmagania sportowców w Tokio. Dodatkowo, każdego dnia zawodów zostanie udostępnione specjalne podsumowanie. Relacja będzie dostępna jedynie dla użytkowników na terenie USA. 

Rozpoczęto działania przygotowujące wyżej wymienioną stronę do relacjonowania rozgrywek sportowych. Zmieniony zostanie układ najistotniejszego modułu, składającego się z takich elementów jak: powiadomienia, listy oraz wiadomości. Administratorzy wprowadzą również tryb nocny, który pozwoli dostosować serwis do niskiego poziomu oświetlenia. Ponadto, zarządcy udostępnią funkcję „przeglądaj” oraz uproszczą przełączanie się pomiędzy kontami. Oprócz tego będzie również możliwość dodawania postów do zakładek, która uporządkuje wpisy, co pozwoli na efektywniejsze korzystanie z tego serwisu społecznościowego.

W praktyce będzie to wyglądało w następujący sposób: użytkownicy każdego dnia na wyodrębnionym kanale NBCUniversal będą głosować na zawody, które chcą obejrzeć. Wydarzenie posiadające największą liczbę głosów zostanie przedstawione w postaci kilkuminutowej relacji na Twitterze. Poza bezpośrednimi transmisjami internautom zostanie przekazane 20-minutowe streszczenie minionego dnia na Igrzyskach z udziałem ekspertów NBCUniversal oraz dziennikarzy sportowych. 

Koncern wykupił prawa do transmisji przyszłorocznych Igrzysk Olimpijskich za 4,38 mld dolarów. Zarządcy korporacji zapowiadają, że mają zamiar transmitować wszystkie poczynania sportowców zarówno w internecie, jak i na swoich kanałach telewizyjnych. Impreza odbędzie się w dniach 24 lipca – 9 sierpnia 2020 roku.  

Na chwilę obecną nie wiadomo, jak bardzo zaangażują się użytkownicy Twittera w korzystanie z tego typu udogodnienia, jednak jedno jest pewne: owe udoskonalenie może być przełomem w dziedzinie transmisji tego rodzaju wydarzeń na portalach społecznościowych. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Igrzyska Olimpijskie live relacja na żywo Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisApel linii lotniczych KLM – podróżuj pociągiem. Kampania społeczna Fly Responsibility
Cube Group z działaniami digital dla Vectry

Podobne wpisy:

  • pexels-sanket-mishra-16211204
    Twitter wkracza w świat rekrutacji: Testowanie opcji publikacji ofert pracy
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Nowa aplikacja Mety P92. Czy Twitter ma powody do obaw?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow