site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter chce umożliwić użytkownikom usuwanie wzmianek o sobie
22.07.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter chce umożliwić użytkownikom usuwanie wzmianek o sobie

alexander-shatov-k1xf2D7jWUs-unsplash

Twitter wdraża funkcję „unmentioning”, która pozwala użytkownikowi usunąć się z wpisu zawierającego wzmiankę o nim. Platforma, po raz pierwszy wprowadziła tę nowość w kwietniu dla niewielkiej grupy odbiorców, ale teraz jest ona dostępna już dla wszystkich. 

Sometimes you want to see yourself out.

Take control of your mentions and leave a conversation with Unmentioning, now rolling out to everyone on all devices. pic.twitter.com/Be8BlotElX

— Twitter Safety (@TwitterSafety) July 11, 2022

Funkcja przeznaczona jest dla osób, które nie chcą być częścią danego wpisu. Użytkownik nie będzie wówczas otrzymywał powiadomień o wątku, a brak wzmianek usunie tagi oraz zapobiegnie ponownemu otagowaniu w treści. Aby „usunąć” siebie z danego wpisu, należy wybrać tweet, w którym jest się oznaczonym, a następnie dotknąć trzech kropek w górnym rogu ekranu. Z tej pozycji należy wybrać opcję „opuść tę rozmowę”.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Alexander Shatov/Unsplash

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSztuczna inteligencja Meta przetłumaczy 200 języków
NFT. Czym jest i do czego służy niewymienialny token?

Podobne wpisy:

  • nathana-reboucas-LIfRyiWWBZs-unsplash
    Instagram testuje nową funkcję Live Producer
  • deeksha-pahariya-jXScMh_1GM4-unsplash
    Nowe zakładki Home i Feeds na Facebooku

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...