site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter dodaje nowe opcje na platformie Spaces
20.07.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter dodaje nowe opcje na platformie Spaces

jeremy-bezanger-Jm1YUfYjpHI-unsplash

Twitter rozwija swój format audio – Spaces. Pojawiły się nowe funkcje, które pozwolą przedłużyć żywotność zamieszczanych tam materiałów oraz uporządkować je według listy.

Czym jest Twitter Spaces?

Platforma Twitter Spaces zapowiedziana została jeszcze w 2020 roku, a oficjalnie ruszyła rok później. Pokoje (bo tak brzmi polska nazwa) umożliwiają użytkownikom prowadzenie konwersacji głosowych na żywo. Dzięki nim możemy prowadzić zarówno kilkuosobowe rozmowy, jak i rozbudowane dyskusje z tysiącami słuchaczy oraz szkolenia i warsztaty.

Dłuższe życie plików audio

Jedną z nowości w tej części serwisu jest dłuższe życie zamieszczonych tam nagrań. Do tej pory czas przechowywania plików audio w Spaces wynosił 30 dni – po tym czasie nagrania znikały. Obecnie będą dostępne do czasu, aż użytkownik samodzielnie nie zdecyduje o ich usunięciu, czyli w teorii mogą być tam przechowywane bezterminowo. Pod treściami audio pojawi się również możliwość prowadzenia dyskusji z innymi użytkownikami.

Lista nagrań w Spaces

W Spaces dostępna będzie również lista nagrań konkretnego użytkownika. Pojawi się możliwość odtwarzania wszystkich nagrań z listy, ich usuwania lub ponownego udostępniania. Dzięki temu ruchowi platformę Spaces będzie można traktować jako przestrzeń do udostępniania podcastów, która będzie mogła konkurować bezpośrednio ze Spotify czy Apple Podcast. Czas pokaże, czy rozwiązanie przyjmie się w tej formie i czy będzie cieszyć się uznaniem twórców i słuchaczy podcastów.

Autor tekstu: Mateusz Ligęza
Źródło zdjęcia głównego: Jeremy Bezanger/Unsplash

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak kampania, to tylko z wielkimi celebrytami? Niekoniecznie
Sztuczna inteligencja Meta przetłumaczy 200 języków

Podobne wpisy:

  • nathana-reboucas-LIfRyiWWBZs-unsplash
    Instagram testuje nową funkcję Live Producer
  • deeksha-pahariya-jXScMh_1GM4-unsplash
    Nowe zakładki Home i Feeds na Facebooku

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...