site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter umożliwił wyszukiwanie w wiadomościach prywatnych
10.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter umożliwił wyszukiwanie w wiadomościach prywatnych

apple-coffee-cup-58639

Twórcy serwisu wprowadzili nową, praktyczną możliwość wyszukiwania w wiadomościach prywatnych. Na ten moment z rozwiązania mogą skorzystać jedynie użytkownicy systemu iOS.

Nowe rozwiązanie

Twitter przeprowadził testy, po których zdecydował się na wprowadzenie nowego narzędzia do wyszukiwania zawartości DM (Direct Message). Aktualnie nowość jest dostępna tylko dla użytkowników korzystających z iOS.

Get your search on. DM search is rolling out to everyone on iOS today.

— Twitter (@Twitter) October 1, 2019

Umożliwi to użytkownikom proste odnalezienie wszystkich potrzebnych treści. Jak na razie serwis wprowadził ograniczoną możliwość wyszukania tylko poprzez nick rozmówcy, a nie poprzez konkretne wiadomości, co znacznie by ułatwiło cały proces.

Jak podaje ekspert ds. social mediów, Matt Nawara, opcja ta ma docelowo umożliwiać wszystkim użytkownikom wyszukiwanie treści, linków, a także obrazów udostępnianych bezpośrednio w wiadomościach prywatnych, a także w obrębie grup.

W opcji udostępniania treści zostanie stworzona zakładka z podziałem na wspomniane trzy kategorie, która na pewno będzie stanowiła duże ułatwienie podczas poszukiwań konkretnych tweetów czy śledzenia dyskusji.

NEW! Twitter is testing a ‘Shared Content’ feature in DMs to help you find all the tweets, media, and links exchanged in a conversation

…A bit like WhatsApp pic.twitter.com/iXH0RqDU4h

— Matt Navarra (@MattNavarra) September 25, 2019

Nowa aktualizacja pozwoli użytkownikom na lepsze zarządzanie swoimi wiadomościami. To kolejne zmiany na Tweeterze, które mają na celu jeszcze większe ułatwienie w użytkowaniu aplikacji.

Autor tekstu: Anna Sroka

nowość Twitter wyszukiwarka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis“Trzeba być z tym, który jest bity i poniżany” – przedwyborczy spot Otwartej Rzeczpospolitej
Reklama porównawcza – jak ją stworzyć, by była zgodna z prawem?

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow