site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter uruchamia Transparency Center - stronę z informacjami o przejrzystości działań
26.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter uruchamia Transparency Center – stronę z informacjami o przejrzystości działań

cell-phone-1245663_1280

Twórcy aplikacji otworzyli nową platformę, której celem jest ułatwienie społeczeństwu dostępu do raportów oraz uczynienie ich bardziej zrozumiałymi.

Wiara w otwartą i publiczną debatę zainspirowała Twittera do opublikowania jednego z pierwszych w branży raportów dotyczących przejrzystości działań w 2012 roku. Jednak od tego czasu świat znacząco się zmienił. Rok 2020 to czas, kiedy świadomość i wiedza o praktykach firmy oraz egzekwowanie jej zasad są ważniejsze niż kiedykolwiek.

Jak można przeczytać na blogu Twittera, platforma otwiera własne Centrum transparentności (Transparenty Center). Zaprojektowano i przebudowano stronę z raportami, które ukazują się dwa razy w roku tak, aby były bardziej zrozumiałe i dostępne dla wszystkich użytkowników. Można je teraz znaleźć pod adresem: transparency.twitter.com.

Protecting the #OpenInternet requires transparency and a place for the public to hold governments to account for how they engage with online services.

We're launching a reimagined Transparency Center to offer more granular data and insights on this work. https://t.co/T7IULoOwZ6

— Twitter Public Policy (@Policy) August 19, 2020

Protecting the #OpenInternet requires transparency and a place for the public to hold governments to account for how they engage with online services.

We're launching a reimagined Transparency Center to offer more granular data and insights on this work. https://t.co/T7IULoOwZ6

— Twitter Public Policy (@Policy) August 19, 2020

Co nowego wprowadza platforma?

  • Strona internetowa, która zawiera wszystkie raporty w jednym miejscu.
  • Wizualizacje danych, ułatwiające porównywanie trendów w czasie.
  • Moduł porównania transparentności działań różnych państw.
  • Etykiety z definicjami trudniejszych terminów które pomogą wyjaśnić kluczowe hasła.
  • Historia etapów i aktualizacji działań.
  • Informacje o nowo wprowadzanych metodologiach czy kategoriach.

Pierwsze raporty opublikowane zostaną w języku arabskim, tureckim, hiszpańskim, niemieckim, francuskim, japońskim i portugalskim.

Na blogu Twittera możemy również przeczytać, że najnowsze dane dotyczą okresu od 1 lipca do 31 grudnia 2019 r. Platforma informuje, że stara się publikować te materiały tak szybko, jak to możliwe, ale ze względu na pandemię COVID-19 i uruchomienie nowego Centrum Przejrzystości nastąpiło opóźnienie. Kolejna aktualizacja danych obejmie okres styczeń – czerwiec 2020 r.

This version of the report includes data from July 1-December 31 of 2019. Key areas of note:
▪️ How we enforce the Twitter Rules & emerging trends
▪️ Our ongoing work to remove state-linked info ops
▪️ Legal requests from governments around the world, and more.

— Twitter Public Policy (@Policy) August 19, 2020

Jakie informacje znajdziemy w Transparency Center?

  • Monit i zwalczanie botów –  ich wykrycie, poprzez proszenie użytkowników o podanie numeru telefonu, adresu e-mail czy  wypełnienie kodu ReCAPTCHA zaowocowało prawie 10% redukcją spamu.
  • Pojawią się informacje na temat zawieszonych lub usuniętych kont, które promują: terroryzm, ekstremizm, mowę nienawiści, groźby wobec innych, udostępnianie bez zgody użytkowników ich prywatnych informacji, treści związane z wykorzystywaniem seksualnym dzieci czy samobójstwami (źródło).

W tym okresie do twórców Twittera wpłynęło 27 538 wniosków prawnych, postulujących o usunięcie treści niezgodnych z zasadami platformy zamieszczonych na 98 595 kontach. Platforma informuje, że to największa liczba skarg i użytkowników łamiących reguły aplikacji od 2012 roku.

Ze względu na coraz większy nacisk na ujawnianie treści niezgodnych z zasadami Twittera, poprzez lepsze narzędzia do raportowania, wprowadzenie większej ilości danych, a także dzięki nowym restrykcjom zaobserwowano 47% wzrost zablokowanych lub zawieszonych kont. Jest to bardzo dobry krok platformy – w dobie hejtu i mowy nienawiści, a także propagowania niewłaściwych treści – ma ona szansę pokazać, czy jej działania są na tyle wystarczające, aby chronić innych użytkowników. 

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: Free-Photos/Pixabay

nowość pomoc Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWizualna integracja Energi w ramach Grupy ORLEN
Tinder dla marek – 5 rodzajów formatów reklamowych

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow