Twitter, jedna z najpopularniejszy aplikacji społecznościowych na świecie, zapowiada swoje zaangażowanie w dziedzinie rekrutacji pracowników. Według informacji podanych przez socialmediatoday.com rozpoczęły się pierwsze testy nowego narzędzia umożliwiającego firmom publikowanie ofert pracy bezpośrednio na platformie.
Nowa platforma rekrutacyjna
Twitter, choć znany głównie jako miejsce, gdzie użytkownicy dzielą się krótkimi wiadomościami, postanowił rozszerzyć swoje możliwości. Wprowadzenie opcji publikowania ofert pracy umożliwi pracodawcom dotarcie do szerokiego grona aktywnych użytkowników, którzy mogą okazać się idealnymi kandydatami na różne stanowiska.
Badacz aplikacji – Nima Owij za pośrednictwem Twittera przedstawił wizualny wygląd testowanej funkcji.
Jak będą wyglądały zamieszczone oferty pracy?
Nowa opcja z pewnością przyniesie wiele korzyści. Jedną z nich będzie możliwość dla pracodawców dostarczania istotnych informacji o ofertach pracy bezpośrednio na Twitterze. Informacje takie jak: nazwa stanowiska, lokalizacja oraz oferowane wynagrodzenie będą wyświetlane wraz z ogłoszeniem, co znacznie ułatwi kandydatom szybkie zrozumienie podstawowych szczegółów związanych z daną pozycją.
Funkcja będzie dostępna wyłącznie dla organizacji i firm posiadających zweryfikowane konta. Ograniczenie dostępu przyniesie większe bezpieczeństwo oraz zaufanie, umożliwiając kandydatom skoncentrowanie się na ofertach pracy pochodzących od renomowanych i potwierdzonych organizacji.
Obecnie testy funkcji publikacji ofert pracy na Twitterze są prowadzone w wybranych regionach i sektorach. Firma ma nadzieję, że wdrożenie tej opcji na szeroką skalę pozwoli firmom oraz użytkownikom na jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału rekrutacyjnego tej popularnej platformy społecznościowej.
Autor tekstu: Natalia Przybyłowska
Źródło zdjęcia głównego: Sanket Mishra/Pexels
Komentarze: brak