site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter wkracza w świat rekrutacji: Testowanie opcji publikacji ofert pracy
28.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter wkracza w świat rekrutacji: Testowanie opcji publikacji ofert pracy

pexels-sanket-mishra-16211204

Twitter, jedna z najpopularniejszy aplikacji społecznościowych na świecie, zapowiada swoje zaangażowanie w dziedzinie rekrutacji pracowników. Według informacji podanych przez socialmediatoday.com rozpoczęły się pierwsze testy nowego narzędzia umożliwiającego firmom publikowanie ofert pracy bezpośrednio na platformie. 

Nowa platforma rekrutacyjna 

Twitter, choć znany głównie jako miejsce, gdzie użytkownicy dzielą się krótkimi wiadomościami, postanowił rozszerzyć swoje możliwości. Wprowadzenie opcji publikowania ofert pracy umożliwi pracodawcom dotarcie do szerokiego grona aktywnych użytkowników, którzy mogą okazać się idealnymi kandydatami na różne stanowiska. 

Badacz aplikacji – Nima Owij za pośrednictwem Twittera przedstawił wizualny wygląd testowanej funkcji. 

BREAKING: #Twitter is working on a feature that will let VERIFIED ORGANIZATIONS post JOBS! pic.twitter.com/S3LIxrxSjR

— Nima Owji (@nima_owji) June 12, 2023

This is how verified organizations can add a JOB! It supports a URL, Title, Location, and Salary! pic.twitter.com/0c2YSdmVfy

— Nima Owji (@nima_owji) June 12, 2023
Jak będą wyglądały zamieszczone oferty pracy?

Nowa opcja z pewnością przyniesie wiele korzyści. Jedną z nich będzie możliwość dla pracodawców dostarczania istotnych informacji o ofertach pracy bezpośrednio na Twitterze. Informacje takie jak: nazwa stanowiska, lokalizacja oraz oferowane wynagrodzenie będą wyświetlane wraz z ogłoszeniem, co znacznie ułatwi kandydatom szybkie zrozumienie podstawowych szczegółów związanych z daną pozycją.

Funkcja będzie dostępna wyłącznie dla organizacji i firm posiadających zweryfikowane konta. Ograniczenie dostępu przyniesie większe bezpieczeństwo oraz zaufanie, umożliwiając kandydatom skoncentrowanie się na ofertach pracy pochodzących od renomowanych i potwierdzonych organizacji.

Obecnie testy funkcji publikacji ofert pracy na Twitterze są prowadzone w wybranych regionach i sektorach. Firma ma nadzieję, że wdrożenie tej opcji na szeroką skalę pozwoli firmom oraz użytkownikom na jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału rekrutacyjnego tej popularnej platformy społecznościowej. 

Autor tekstu: Natalia Przybyłowska
Źródło zdjęcia głównego: Sanket Mishra/Pexels

nowość praca Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSztuczna inteligencja zawitała na TikToka
Facebook Reels: nowe funkcje i gotowe szablony rolek

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow