site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter wprowadza kolejne nowości w aplikacji
10.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter wprowadza kolejne nowości w aplikacji

moran-8cMPxOqkLE8-unsplash

Czego nowego możemy się spodziewać?Przy bieżących zmianach zespół Twittera skupił się na wizualu, tj. zmianie ikony aplikacji. Nie jest to duża różnica, ale za to znacząca – użytkownicy aplikacji długo na to czekali. Twitter przedstawił już cztery projekty ikon, dosyć mocno zróżnicowane. O finalnej wersji decydować będą już sami użytkownicy – w wersji beta aplikacji.

źródło: 9to5mac.com

Zmiany dotyczą też animacji wprowadzającej do aplikacji. Najnowsza wersja ma wyglądać tak:

źródło: socialpress.pl

Twitter nie podał oficjalnej informacji na temat daty wprowadzenia zmian, jednak wiadomo, że najpierw pojawią się one na systemie operacyjnym iOS. Te nowości to zwieńczenie prac platformy nad urozmaiceniem i ułatwieniem codziennej obsługi dla użytkownika – i jak na razie zapowiadają się całkiem dobrze.

Autor tekstu: Paulina Parowicz
Źródło zdjęcia głównego: MORAN/Unsplash

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRozszerzona rzeczywistość zmieni telewizję. Innowacyjne reklamy mogą wkrótce pojawić się w trakcie transmisji sportowych
Kobiece wsparcie w czarnym wydaniu

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow