site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter z nowym narzędziem!
5.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter z nowym narzędziem!

twitter-1795652_1280

Nowości zawitały na ćwierkający portal! Testowana w listopadzie ubiegłego roku funkcja planowania postów na Twitterze, stała się właśnie ogólnodostępna.

Użytkownicy serwisu mogą teraz tworzyć harmonogramy tweetów z wyprzedzeniem, ustalając konkretną datę oraz czas ich publikacji. Wystarczy w tym celu użyć przeglądarki internetowej i po stworzeniu wpisu skorzystać z ikonki kalendarza.

źródło: screen redaktora

Planowanie treści na Twitterze jest naprawdę proste i przypomina dobrze znaną funkcję dostępną od lat na portalu Marka Zuckerberga. Wystarczy z widocznych okienek wybrać dzień i godzinę, a następnie zatwierdzić wprowadzone ustawienia.

Twitterowicze mają również możliwości tworzenia wersji roboczych swoich wpisów, przeglądania zaplanowanych treści, a także edytowania ich jeszcze przed publikacją.

Obecnie ze wspomnianego narzędzia można korzystać jedynie na desktopie. Czy będzie dostępne również w wersji mobilnej? Czas pokaże. 

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Photo Mix/Pixabay

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisŚwiatowa Organizacja Turystyki (UNWTO) i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”
Nastoletni konsumenci lubią eksperymentować. Jak dociera do nich marka Mentos?

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow