site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Twitter zmienia sposób przewijania postów. Próbuje upodobnić się do TikToka?
22.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Twitter zmienia sposób przewijania postów. Próbuje upodobnić się do TikToka?

brett-jordan-YdHjEwOVomc-unsplash

Twitter testuje opcję pionowego przewijania postów. Nowe rozwiązanie sprawdziło się w innych serwisach. Czy Twitter stylizuje się na konkurencyjnego TikToka?

Oto, jak będzie działała nowa funkcja

Pionowe przewijanie postów będzie bardzo podobne do tych na TikToku i Instagramie. Pełnoekranowe posty będą zmieniane przeciągnięciem palca w górę lub w dół. Ponadto, u dołu strony będzie wyświetlony pasek nawigacyjny. Obecnie Twitter testuje takie rozwiązanie, o czym pisze w swoim serwisie.

TikTok nowym guru mediów społecznościowych?

Ewidentnie, obecnie największe serwisy pragną upodobnić się do TikToka. Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że Polacy z kategorii mediów społecznościowych pobierają najczęściej właśnie tę aplikację. Warto dodać, że TikTok cieszy się największą popularnością wśród pokoleń Z i Alfa, przez co staje się najgroźniejszym konkurentem wśród wszystkich serwisów społecznościowych. Czy inne media będą w stanie go prześcignąć? Zapewne przekonamy się o tym niebawem.

Autor tekstu: Natalia Sołkiewicz
Źródło zdjęcia głównego: Brett Jordan/Unsplash

nowość TikTok Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBrief w kampanii influencerskiej – czy to konieczność? Kampania ING
Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!

Podobne wpisy:

  • malte-helmhold-9-0utWO7YYk-unsplash
    Twórcy zarabiający na YouTubie czy TikToku muszą pamiętać o obowiązkowym wpisie do rejestru KRRiT. Za niedopełnienie grożą kary
  • nathana-reboucas-LIfRyiWWBZs-unsplash
    Instagram testuje nową funkcję Live Producer

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...