site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Uczestnicy konferencji ZFPR wesprą cel charytatywny
26.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Uczestnicy konferencji ZFPR wesprą cel charytatywny

1200 x 627_Uczestnicy konferencji ZFPR wesprą cel charytatywny

Konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” (27-28 sierpnia) będzie towarzyszyć cel charytatywny. Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Pierwsi darczyńcy otrzymają zaproszenia do stacjonarnego udziału w konferencji w sali Innowatorium PKN ORLEN w Warszawie.

Ostatnie miesiące jeszcze bardziej pogłębiają nierówności społeczne, a na skutki kryzysu są narażeni najsłabsi. Dlatego przy okazji konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Wspiera ona dzieci z rodzin zmarginalizowanych, zagrożonych rozpadem, niewydolnych wychowawczo.

W świetlicach socjoterapeutycznych Fundacji, dzieci i młodzież z warszawskiego Powiśla codziennie dostają ciepły posiłek, troskliwą opiekę, uwagę i czas na rozmowę, pomoc w odrabianiu lekcji i przestrzeń do rozwoju.

W lipcu w jednym z pomieszczeń świetlicy przy ul. Przemysłowej wybuchł pożar. Spłonęła większość zabawek, sprzętu sportowego, biwakowego i materiałów potrzebnych do wyjazdów i zajęć terapeutycznych, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie.

Zakup nowego wyposażenia świetlicy oraz jej remont będą mogli wesprzeć uczestnicy konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”.

Pierwszych 30 osób, które przekaże darowiznę (niezależnie od jej wysokości) i wyśle zgłoszenie na adres: joanna.dokudowicz@zfpr.pl, otrzyma zaproszenia do udziału stacjonarnego w wydarzeniu.

Konferencja będzie realizowana w tzw. modelu hybrydowym, czyli z fizyczną obecnością prelegentów i niewielkiej widowni w studiu konferencyjnym, z którego będzie realizowana transmisja online dla wszystkich osób zarejestrowanych na wydarzenie (do dzisiaj swój udział zadeklarowało ponad 600 osób). Możliwość osobistego udziału w konferencji i bezpośredniej interakcji z prelegentami będzie dostępna dla osób, które jako pierwsze dokonają darowizny na odbudowę działalności społecznej świetlicy.

Wpłat można dokonać na stronie Fundacji, wpisując w tytule przelewu: „PR 2021”. Osoby zainteresowane obecnością w studiu konferencyjnym podczas obydwu dni Konferencji powinny dodatkowo dopisać słowo „studio”. Zasady udziału zostały opisane w regulaminie.

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27-28 sierpnia w godz. 9:00-14:00. Jej celem jest dostarczenie menadżerom i szefom komunikacji najwyższej jakości wiedzy, skutecznych insightów i narzędzi pomocnych w planowaniu budżetów na kolejny rok w rzeczywistości zmienionej przez pandemię COVID-19.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Szczegółowy program konferencji, informacje o prelegentach i rejestracja są dostępne tutaj.

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN

Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, PRoto, VIDEOactions – agencja filmowa, Konfederacja Lewiatan, Follow Vision, Michał Gmitruk Production, Mondelēz International.

akcja charytatywna Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTinder dla marek – 5 rodzajów formatów reklamowych
Spersonalizowana przygoda z the Weeknd na Spotify

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow