site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
19.10.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

UNIQA z kampanią przeciwko hejtowi wyprodukowaną przez Papaya Films

Untitled_1.1.3

Powołaniu Fundacji UNIQA towarzyszy premiera spotu wyprodukowanego przez Papaya Films. Emitowany w telewizji i internecie film całą uwagę koncentruje na problemie hejtu. Bohaterami kampanii są cenieni artyści młodego pokolenia: Sara James, Igo i Loczniki, a źródłem inspiracji dla historii jest teledysk do piosenki Igo „Better be alive”, która stanowi muzyczny motyw przewodni w kampanii. Polskie słowa napisał do niej sam Igo, a wykonuje ją w duecie z Sarą James. Duet taneczny Loczniki odpowiadał za choreografię do filmu.

– Bardzo lubię projekty, które łączą pracę kreatywną z zaangażowaniem społecznym. Tym razem ogromną wartością jest zaangażowanie do kampanii młodego pokolenia artystów i współpraca z tak zaangażowanym klientem – mówi Michał Trusiewicz, producent Papaya Films.

Celem Fundacji UNIQA jest edukowanie różnych grup społecznych o szkodliwych skutkach hejtu, budowanie postaw, które zapobiegają rozprzestrzenianiu się hejtu, a także walka z jego skutkami w obszarze zdrowia psychicznego. UNIQA od 2020 oferuje przy szkolnym ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) możliwość rozszerzenia jego zakresu o ochronę na wypadek hejtu w internecie.

– Dla osób doświadczających hejtu najgorsza jest samotność. Poczucie, że walczą z nim w pojedynkę. Dlatego musimy nauczyć się: dostrzegać hejt, rozmawiać o nim, szukać pomocy – ale też tej pomocy udzielać. W tym celu powołaliśmy do życia Fundację UNIQA, żeby razem wspierać walkę z hejtem – tłumaczy Karolina Rosińska, prezeska Fundacji UNIQA.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja PZL, za reżyserię Krzysztof Grajper.

Z ramienia Papaya Films za produkcję odpowiadał Michał Trusiewicz, a za zdjęcia Igor Połaniewicz, reprezentowany przez Papaya Roster.

hejt kampania Papaya Films UNIQA
Poprzedni wpisJak podnieść e-sprzedaż w branży mody? Fashion Business Congress
Wyciek rozmów użytkowników z Google Bard

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow