site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Użytkownicy zdecydowali w internetowej kampanii - Jalapeño Burger wraca do McDonald's
4.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Użytkownicy zdecydowali w internetowej kampanii – Jalapeño Burger wraca do McDonald’s

close-up-coat-eating-139681

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować, czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna, w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald’s.

Realizowana przez agencję Isobar Polska kampania ruszyła w 27 marca na kanałach własnych McDonald’s. Już po kilku godzinach pod filmami video będącymi częścią kampanii było ponad 100 tys. reakcji. Działania contentowe prowadzone są na Facebooku, Instagramie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej.

Kampania oparta jest o serię humorystycznych video, których bohaterem jest José Arcos Dorados – mieszkający w Polsce Meksykanin, który bardziej niż wszystko inne na świecie kocha Jalapeño Burgera. Nie dopuszcza więc do siebie myśli, że burger miałby wrócić tylko na tydzień. Meksykanin chce, żeby na stałe zagościł w menu, więc rzuca McDonald’s wyzwanie, w którego wygraniu muszą pomóc mu fani na Facebooku i Instagramie.

Jalapeño Burger na cały tydzień.

Jalapeño Burger na cały tydzień. Doszły nas jednak słuchy, że niejaki José Arcos Dorados jest niezadowolony i chce, żeby Jalapeño Burger został na dłużej. José rzucił nam wyzwanie: on zbierze 10 000 reakcji, my zostawimy Jalapeño Burgera! Challenge Accepted! Liczymy Wasze reakcje pod postami na fejsie, słajpy na instagramie i głosy oddane w aplikacji mobilnej McDonald’s!

Opublikowany przez McDonald's Środa, 27 marca 2019

 

Za koncepcję kreatywną i działania w social media odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Content video wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada GŁOŚNO, a za postprodukcję POST.film.

Isobar wspiera McDonald’s w zakresie obsługi technologicznej, w tym w zarządzaniu contentem na stronie www oraz odpowiada za aplikację mobilną właściciela sieci restauracji.

kampania McDonald's

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMonitoring mediów dla samorządów cz. 2
Altavia wspólnie z Michelin przygotowują kampanię opon na sezon letni

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow