site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wakacje.pl ruszają z nową kampanią reklamową
10.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wakacje.pl ruszają z nową kampanią reklamową

ethan-robertson-134952-unsplash

Największy agent turystyczny na rynku wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”. 

Wakacje.pl to internetowa platforma sprzedaży wycieczek i sieć blisko 200 salonów stacjonarnych w całej Polsce. Marka agreguje oferty ponad 100 biur podróży, dzięki czemu doskonale zdaje sobie sprawę, że konsumenci często bywają przytłoczeni nadmiarem możliwości wyjazdowych. Polakom potrzeba czytelnych wskazówek, odstręcza ich sprzedażowa nachalność i przeraża perspektywa podjęcia złej decyzji, czyli, mówiąc wprost, wizja nieudanego urlopu.

Celem kampanii jest promocja Wakacje.pl jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji, który nie tylko ułatwia wybór konkretnej wycieczki, lecz także porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup – przez internet lub w lokalnym salonie sprzedaży.

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia insightu o trudności wyboru stały się dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne. „Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Odpowiadając zza kadru na pytania i wątpliwości bohaterów filmów, narrator tłumaczy, w jaki sposób Wakacje.pl ułatwiają wybór wycieczki, podkreślając między innymi rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.

W ramach kampanii powstały także spoty 15-sekundowe, billboardy sponsorskie, reklama radiowa oraz szereg kreacji statycznych, które pojawią się na nośnikach OOH, POS oraz w internecie.

Działania reklamowe skierowane są zarówno do młodszych i starszych par, jak i rodzin z dziećmi – czyli do wszystkich, którzy chcą znaleźć idealnie dopasowaną ofertę bez nerwów i długich godzin spędzonych na przeglądaniu dziesiątek stron.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio oraz social media i będzie trwać od maja do września. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wakacje.pl

kampania reklamowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzerwcowy CRASH Mondays – Marketing vs Sprzedaż
Działania proekologiczne strategią przyszłości

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow