Z okazji premiery trzeciego sezonu Domu z Papieru, Netflix zaplanował kilka niekonwencjonalnych akcji promocyjnych. Zobaczcie, czym tym razem postanowił zaskoczyć.
19 lipca odbyła się premiera trzeciego sezonu bardzo popularnego, hiszpańskiego serialu Dom z papieru. Z tego powodu Netflix postanowił przeprowadzić niecodzienną akcję promocyjną, aby przyciągnąć jeszcze większą liczbę widzów. Już wcześniej w tym samym celu została stworzona kolekcja ubrań wraz z marką Diesel, w Krakowie stanęła głowa Salvadora Dalego, a ostatnio pojawiły się walizki pełne skradzionych pieniędzy.

Walizka pełna skradzionych pieniędzy
Serwis postanowił zaskoczyć wszystkich obecnych na frankfurckim lotnisku ludzi, umieszczając na taśmie bagażowej walizki wypchane dolarami. Każda z nich miała wypisane nazwy miast, które są pseudonimami serialowych postaci – Denver, Rio oraz Tokio. Ponadto na tamtejszych monitorach zamiast wyświetlania informacji o lotach, można było zobaczyć najważniejsze informacje o bohaterach oraz spot promujący ogłoszenie nowego sezonu.
Akcja została przygotowana we współpracy z niemieckimi agencjami reklamowymi Heimat Active w Berlinie i Media Frankfurt.
Pozostałe akcje promujące trzeci sezon Domu z Papieru
Również 19 lipca na Rynku Głównym w Krakowie pojawiła się ogromna głowa Salvadora Dalego, którego wizerunek widnieje na maskach bohaterów podczas napadów. Rzeźba została umieszczona tuż obok innego dzieła “Eros Bendato” Igora Mitoraja, a na jej postumencie widniało hasło “Kradzież to prawdziwa sztuka”.
Więcej na temat tej reklamy możecie znaleźć w poprzednim naszym artykule.
Z tej samej okazji, czyli premiery najnowszego sezonu serialu, platforma nawiązała współpracę z marką Diesel, w wyniku której powstała seria ubrań nawiązująca do serialu. Kolekcja składa się z 14 części garderoby i utrzymywana jest w tonacji czerwieni, czerni oraz bieli, odnosząc się do słynnych czerwonych kostiumów, imion bohaterów czy maski Salvadora Dalego. Dla fanów został zorganizowany konkurs, w którym mieli szansę na wygranie aż 150 ubrań z limitowanej kolekcji.

Podczas różnych premier Netflix w ostatnim czasie zaczął łączyć fragmenty z serialu z Polskimi postaciami. W spocie reklamowym nowych sezonów Orange is The New Black wzięły udział Magda Gessler i Beata Kozidrak czy Monika Brodka, którą mieliśmy okazję zobaczyć przy okazji nowego sezonu Stranger Things. W przypadku Domu z papieru platforma przygotowała reklamę, w której jedna z postaci, Profesor rozmawia z Urzędem Skarbowym. Jeżeli jeszcze nie widzieliście spotu, możecie go znaleźć pod tym linkiem.
Autor tekstu: Anna Sroka
Komentarze: brak