site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Walizki wypchane dolarami? To nowa akcja Netflixa!
23.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Walizki wypchane dolarami? To nowa akcja Netflixa!

jeshoots-com-mSESwdMZr-A-unsplash

Z okazji premiery trzeciego sezonu Domu z Papieru, Netflix zaplanował kilka niekonwencjonalnych akcji promocyjnych. Zobaczcie, czym tym razem postanowił zaskoczyć.

19 lipca odbyła się premiera trzeciego sezonu bardzo popularnego, hiszpańskiego serialu Dom z papieru. Z tego powodu Netflix postanowił przeprowadzić niecodzienną akcję promocyjną, aby przyciągnąć jeszcze większą liczbę widzów. Już wcześniej w tym samym celu została stworzona kolekcja ubrań wraz z marką Diesel, w Krakowie stanęła głowa Salvadora Dalego, a ostatnio pojawiły się walizki pełne skradzionych pieniędzy.

źródło: horizont.net
Walizka pełna skradzionych pieniędzy

Serwis postanowił zaskoczyć wszystkich obecnych na frankfurckim lotnisku ludzi, umieszczając na taśmie bagażowej walizki wypchane dolarami. Każda z nich miała wypisane nazwy miast, które są pseudonimami serialowych postaci – Denver, Rio oraz Tokio. Ponadto na tamtejszych monitorach zamiast wyświetlania informacji o lotach, można było zobaczyć najważniejsze informacje o bohaterach oraz spot promujący ogłoszenie nowego sezonu.

Akcja została przygotowana we współpracy z niemieckimi agencjami reklamowymi Heimat Active w Berlinie i Media Frankfurt.

Pozostałe akcje promujące trzeci sezon Domu z Papieru

Również 19 lipca na Rynku Głównym w Krakowie pojawiła się ogromna głowa Salvadora Dalego, którego wizerunek widnieje na maskach bohaterów podczas napadów. Rzeźba została umieszczona tuż obok innego dzieła “Eros Bendato” Igora Mitoraja, a na jej postumencie widniało hasło “Kradzież to prawdziwa sztuka”.

Więcej na temat tej reklamy możecie znaleźć w poprzednim naszym artykule.

https://www.facebook.com/wwwKrakowPL/posts/2764962806864678

Z tej samej okazji, czyli premiery najnowszego sezonu serialu, platforma nawiązała współpracę z marką Diesel, w wyniku której powstała seria ubrań nawiązująca do serialu. Kolekcja składa się z 14 części garderoby i utrzymywana jest w tonacji czerwieni, czerni oraz bieli, odnosząc się do słynnych czerwonych kostiumów, imion bohaterów czy maski Salvadora Dalego. Dla fanów został zorganizowany konkurs, w którym mieli szansę na wygranie aż 150 ubrań z limitowanej kolekcji.

źródło: it.diesel.com/it/la-casa-de-papel/

Podczas różnych premier Netflix w ostatnim czasie zaczął łączyć fragmenty z serialu z Polskimi postaciami. W spocie reklamowym nowych sezonów Orange is The New Black wzięły udział Magda Gessler i Beata Kozidrak czy Monika Brodka, którą mieliśmy okazję zobaczyć przy okazji nowego sezonu Stranger Things. W przypadku Domu z papieru platforma przygotowała reklamę, w której jedna z postaci, Profesor rozmawia z Urzędem Skarbowym. Jeżeli jeszcze nie widzieliście spotu, możecie go znaleźć pod tym linkiem.

Autor tekstu: Anna Sroka

akcja promocyjna działania promocyjne kampania kampania reklamowa Netflix

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Na zawsze razem” – Umbro dyktuje warunki na ulicach miast
15. Kongres Public Relations i Komunikacji już w październiku w Warszawie!

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow