site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wawel z akcją, która przedłuża Dzień Dobrych Uczynków
24.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wawel z akcją, która przedłuża Dzień Dobrych Uczynków

dobry-zestawik

19 maja, czyli Dzień Dobrych Uczynków, od lat jest okazją do bezinteresownego pomagania i czynienia dobra. Do inicjatywy kolejny już raz przyłącza się firma Wawel. Całkowity zysk ze sprzedaży specjalnego, okazyjnego zestawu słodyczy, dostępnego w sklepie internetowym firmy zostanie przekazany na rzecz służby zdrowia.

W serwisie slodkiwawel.pl od 18 maja do końca czerwca dostępny jest „Dobry Zestaw” siedmiu produktów, w skład którego wchodzą m.in. czekolady, galaretki malinowe i Królewskie Mleczko oraz cenione od lat czekoladki nadziewane Malaga i galaretki Mieszanka Krakowska. Cały zestaw kosztuje 73 złote, a zysk z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz wsparcia służby zdrowia w walce z koronawirusem.

Inicjatywa firmy nie jest pierwszym gestem pomocy dla szpitali.

– W ramach podziękowania dla lekarek i lekarzy, pielęgniarek oraz wszystkich zaangażowanych na co dzień w niesienie pomocy potrzebującym, przekazaliśmy łącznie już ponad tonę słodyczy – mówi Sylwia Warnecka z Fundacji Wawel z Rodziną. – To, by w Dniu Dobrych Uczynków skupić się na wsparciu szpitali, było więc naturalną decyzją – dodaje.

źródło: materiały prasowe

By przyłączyć się do inicjatywy, wystarczy kupić „Dobry Zestaw” na stronie slodkiwawel.pl. Dostawa jest darmowa – podobnie jak wszystkie zakupy w serwisie powyżej 49 złotych.

Dzień Dobrych Uczynków obchodzony jest w firmie Wawel już od kilku lat.  Poprzednie edycje skierowane były do mieszkańców Krakowa i organizowane wspólnie z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji.

akcja promocyjna koronawirus Wawel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisHuawei AppGallery z kampanią w radiu i telewizji
Mini poradnik: Czego nie robić na TikToku?

Podobne wpisy:

  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR
  • ecommerce-g07155ba81_1280
    Pandemia o 10 lat przyspieszyła rozwój e-handlu. W 2047 roku 75 proc. zakupów będzie dokonywanych online

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow