site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wawel z nowymi MINIczekoladami i nową kampanią
27.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wawel z nowymi MINIczekoladami i nową kampanią

charisse-kenion-tWe8ib-cnXY-unsplash

Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady, a ich promocję wspiera słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, oraz kampania obejmująca TV, radio, sale kinowe Cinema City, digital, VOD i YouTube. W sklepach pojawią się też dedykowane displaye oraz materiały POS.

MINIczekolada = Duża dawka przyjemności

MINIczekolady z Wawelu znane były wcześniej konsumentom jako Batony Wawel. Oprócz zmiany nazwy, metamorfozę przeszły także opakowania, podkreślając najważniejsze cechy produktu . Ekspozycja tych kluczowych atrybutów oraz wprowadzenie nowej nazwy to wynik postrzegania kategorii batonów przez konsumentów. Nowość w portfolio marki wpisuje się w panujące obecnie trendy i została wprowadzona na rynek w oparciu o badania konsumenckie.

MINIczekolady Wawel to idealna i niewielka przekąska. Tak jak wszystkie słodycze w portfolio marki, ich receptury zostały też stworzone we współpracy z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Do ich produkcji Wawel wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych aż 7 pysznych odsłon produktu.

„Loteria Dobrze Nadziana”

Akcją wspierającą promocję kategorii MINIczekolad od Wawelu jest loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”. Na konsumentów czeka wiele atrakcyjnych nagród, w tym pieniężne oraz samochód.

Będzie głośno

Promocję nowości wspiera kampania – spoty TV w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), silne wsparcie digital, oparte o display, Social Media i Influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce. Kampania telewizyjna ruszyła 17 lutego.

Za produkcję spotu odpowiada Studio Produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami z Influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania Digital odpowiada Aleksander Woś – kierownik Działu Digital marki Wawel, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.

Źródło zdjęcia głównego: Charisse Kenion/Unsplash

kampania sprzedażowa Wawel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzłowiek jako trend 2020 r.
Najstarsze narzędzie marketingowe świata – opinie – ma się świetnie! Laureat rankingu wyjaśnia dlaczego

Podobne wpisy:

  • Wawel_Zostań pomocnkiem św. Mikołaja_1200x800
    Świąteczna współpraca marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z frisco.pl
  • WAWEL_nowa kampania_grafika_1
    Nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow