Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady, a ich promocję wspiera słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, oraz kampania obejmująca TV, radio, sale kinowe Cinema City, digital, VOD i YouTube. W sklepach pojawią się też dedykowane displaye oraz materiały POS.
MINIczekolada = Duża dawka przyjemności
MINIczekolady z Wawelu znane były wcześniej konsumentom jako Batony Wawel. Oprócz zmiany nazwy, metamorfozę przeszły także opakowania, podkreślając najważniejsze cechy produktu . Ekspozycja tych kluczowych atrybutów oraz wprowadzenie nowej nazwy to wynik postrzegania kategorii batonów przez konsumentów. Nowość w portfolio marki wpisuje się w panujące obecnie trendy i została wprowadzona na rynek w oparciu o badania konsumenckie.
MINIczekolady Wawel to idealna i niewielka przekąska. Tak jak wszystkie słodycze w portfolio marki, ich receptury zostały też stworzone we współpracy z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Do ich produkcji Wawel wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych aż 7 pysznych odsłon produktu.
„Loteria Dobrze Nadziana”
Akcją wspierającą promocję kategorii MINIczekolad od Wawelu jest loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”. Na konsumentów czeka wiele atrakcyjnych nagród, w tym pieniężne oraz samochód.
Będzie głośno
Promocję nowości wspiera kampania – spoty TV w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), silne wsparcie digital, oparte o display, Social Media i Influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce. Kampania telewizyjna ruszyła 17 lutego.
Za produkcję spotu odpowiada Studio Produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami z Influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania Digital odpowiada Aleksander Woś – kierownik Działu Digital marki Wawel, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.
Źródło zdjęcia głównego: Charisse Kenion/Unsplash
Komentarze: brak