site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Webinar: Jak informacje z mediów możesz wykorzystać w swojej sprzedaży?
18.06.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Webinar: Jak informacje z mediów możesz wykorzystać w swojej sprzedaży?

Informacje-z-mediow-w-sprzedazy

Zapraszamy na kolejny webinar organizowany przez Newspoint. W trakcie webinaru Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint – pokaże, jak wykorzystać monitoring mediów do wzmocnienia sprzedaży.

Zaczynamy we wtorek 22 czerwca o godz. 12:00. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.

Agenda webinaru przygotowanego przez Newspoint:

  • dyskusje w mediach – obserwacja i analiza potrzeb Twojego klienta,
  • jak ważne są opinie o Twojej marce,
  • opinie o marce Twojej konkurencji,
  • leady sprzedażowe – jak je pozyskiwać,
  • bieżące informacje z Twojej branży.

Zachęcamy do wzięcia udziału w webinarze i zadawania pytań na żywo.

marketing media monitoring mediów opinie sprzedaż webinar

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPandemia zwielokrotniła znaczenie social mediów w reklamie i sprzedaży. Najbardziej zyskują wideo i podcasty
#TabuNaŁawę — otwarcie o okresie — nowa kampania społeczna Fundacji Akcja Menstruacja

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow