site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Webinar Newspoint: 7 praktycznych zastosowań monitoringu mediów w procesach sprzedaży
28.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Webinar Newspoint: 7 praktycznych zastosowań monitoringu mediów w procesach sprzedaży

webinarAnnaPiskorska-29-09-2020

To już 20. webinar Newspoint. W trakcie webinaru Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint – pokaże, jak działy sprzedaży mogą wykorzystać w swojej pracy narzędzia monitorujące media.

Szkolenie z Newspoint odbędzie się we wtorek 29 września o godz. 12:00 i potrwa około godziny. Rejestracja na wydarzenie trwa. Zapraszamy do udziału i zadawania pytań na żywo w trakcie webinaru

Agenda wydarzenia:

  • leady sprzedażowe,
  • planowane zakupy i inwestycje,
  • targi i konferencje,
  • konkurencja,
  • marka i jej opinia,
  • informacje branżowe,
  • aktualna dyskusja w mediach.

Zapraszamy do udziału w spotkaniu online.
Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, której możecie dokonać tutaj.

monitoring mediów sprzedaż webinar

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook wprowadza limit reklam
Czy od października Facebook wprowadzi cenzurę?

Podobne wpisy:

  • ashkan-forouzani-sUlR4Iul-9c-unsplash
    Black Friday 2022: statystyki i trendy sprzedaży online
  • image_processing20220909-109881-1fg6w84
    Weź udział w bezpłatnym webinarze „Influencer marketing pod lupą UOKiK”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow