site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Webinar Newspoint: Tworzenie raportu medialnego z danych monitoringu mediów
25.10.2021  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Webinar Newspoint: Tworzenie raportu medialnego z danych monitoringu mediów

Webinar28-RaportMedialny

Zapraszamy na kolejny 28. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint zaprezentuje wskaźniki i dane, które można wykorzystać z panelu monitoringu mediów do tworzenia raportów medialnych.

Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar, który odbędzie się w najbliższą środę, 27 października, o godzinie 12:00.

Agenda webinarium:

  • formy raportów medialnych,
  • wykorzystanie raportów medialnych,
  • dane i wskaźniki, które można wyciągnąć z narzędzi monitorujących media,
  • jak to zrobić w Panelu Newspoint.

Zapraszamy do udziału wszystkich PR-owców oraz specjalistów ds. marketingu i komunikacji zajmujących się podsumowaniami kampanii promocyjnych i wizerunkowych. Po uczestnictwie w tym webinarium tworzenie raportów medialnych będzie dużo prostsze.

Wydarzenie bezpłatne. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Szkolenie odbędzie się na żywo. Podczas wydarzenia przewidziano sesję pytań i odpowiedzi.

monitoring mediów monitorowanie internetu Public Relations raport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram i Facebook uruchamiają wspólny czat
Rebranding imperium Zuckerberga? Facebook prawdopodobnie na dniach zmieni nazwę

Podobne wpisy:

  • icons8-team-yTwXpLO5HAA-unsplash
    Jak ocenić kampanię PR?
  • Webinar28-RaportMedialny
    Działania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...