site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Webinar z cyklu Content Sells już 12 sierpnia
11.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Webinar z cyklu Content Sells już 12 sierpnia

j-kelly-brito-PeUJyoylfe4-unsplash

Content Sells to seria spotkań prowadzona przez platformę E-contenta i SAR, w ramach Programu Innovation rozwijanego przez Stowarzyszenie. Tematem najbliższego webinaru będzie angażujący content oraz to, w jaki sposób zaangażowanie odbiorcy wpływa na skuteczność kampanii.

– Zaangażowanie odbiorców jest jednym z ważniejszych czynników, które sprawiają, że content marketing to skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż. Widzimy tę korelację w każdej kampanii jaką realizujemy
i chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami. Do udziału w webinarze zaprosiliśmy naszych kolegów i partnerów, którzy na konkretnych przykładach zrealizowanych przez nich projektów pokażą, jak wielką rolę odgrywa zaangażowanie odbiorcy z ich perspektywy
– mówi Błażej Soniewicki, Managing Partner E-Contenta.

Prelegenci Content Sells:
  • Radosław Małyska – Head of Digital Strategy w Spark Foundry, który opowie o tym, “Jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page.”
  • Wojciech Jeznach – VP Sales i współwłaściciel Fantasyexpo z prezentacją na temat kampanii skierowanych do graczy i fanów e-sportu.
  • Błażej Soniewicki – Managing Partner E-Contenta z prezentacją “Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników.”

Spotkanie poprowadzi Anna Zimecka – Project Director SAR.

Rynek komunikacji marketingowej jest dziś zdywersyfikowany i rozproszony, stąd nasza inicjatywa, której celem jest stworzenie przestrzeni, w której możemy się spotkać, poznać, wymieniać doświadczeniem, wiedzą, a także budować współpracę.

– Wierzymy, że branża marketingowo – komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji w biznesie i komunikacji. SAR zrzesza dużą grupę firm i stara się pomagać im w wymianie doświadczeń i wiedzy. To wydarzenie jest jednym z takich działań, podobnie jak startująca w tym roku szkoła Innovation Camp, która ma nauczyć efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach – mówi Anna Zimecka, Project Director SAR.

Szkoła Innovation Camp przygotowała niespodziankę dla wszystkich uczestników wydarzenia.

Webinar jest bezpłatny i odbędzie się 12.08. o godzinie 16:00! Zapisy na stronie.

Źródło zdjęcia głównego: J. Kelly Brito/Unsplash

content sprzedaż webinar

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak kłopotliwą sytuację przekuć w sukces? mBank to potrafi!
Firmy nie mają w planach drastycznych cięć zatrudnienia i płac. 40 proc. oszczędza na marketingu, reklamie i szkoleniach

Podobne wpisy:

  • ashkan-forouzani-sUlR4Iul-9c-unsplash
    Black Friday 2022: statystyki i trendy sprzedaży online
  • image_processing20220909-109881-1fg6w84
    Weź udział w bezpłatnym webinarze „Influencer marketing pod lupą UOKiK”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow