W środę 14 września o 18:00 na Facebooku CRASH Mondays odbędzie się darmowy webinar z udziałem Agnieszki Kowalskiej i Krzysztofa Lehmanna z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jego tematem będzie influencer marketing.
UOKiK prężnie działa w kwestii uregulowania rynku influencer marketingu, zwłaszcza nieprawidłowo oznaczanych współprac. Uczestnicy webinaru dowiedzą się więcej o:
- postępowaniach Prezesa UOKiK ws. scamu i kryptoreklamy,
- karach za brak współpracy,
- pierwszych zarzutach wobec influencerów i reklamodawcy,
- nowych kanałach komunikacyjnych Urzędu,
- efektach monitoringu i analizy mediów społecznościowych,a także otrzymają wskazówki dotyczące prawidłowego oznaczania treści w SoMe.
Na zakończenie webinaru odbędzie się krótka sesja Q&A z pytaniami od uczestników.
Prelegenci
Krzysztof Lehmann – Od ponad 11 lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym nadzoruje postępowania w sprawach naruszenia przez przedsiębiorców zbiorowych interesów konsumentów i stosowania niedozwolonych postanowień umownych a także koordynuje wdrażanie projektów związanych ze stosowaniem sztucznej inteligencji w celu poprawy interesów konsumentów. Jest z-ca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy i głównym rozgrywającym działań związanych z rynkiem influencer marketingu. Przewodził obradom okrągłego stołu branży z Urzędem w celu wypracowania rekomendacji ws. oznaczania treści w SoMe.
Agnieszka Kowalska– Od ponad dwóch lat pracuje w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym odpowiada za projekty edukacyjne i kontakt z mediami. Jest skrzydłową działań związanych z rynkiem influencer marketingu. Obecnie rozwija instagramowy profil Urzędu – @uokikgovpl.
Jak wziąć udział?
Spotkanie jest bezpłatne i nie wymaga rejestracji. By otrzymać przypomnienie, warto dołączyć do wydarzenia na Facebooku.
Bezpośredni link do live’a dostępny jest tutaj.
Komentarze: brak