site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > White Paper Agency przeprowadziła rebranding Międzynarodowego Banku Współpracy Gospodarczej IBEC
8.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

White Paper Agency przeprowadziła rebranding Międzynarodowego Banku Współpracy Gospodarczej IBEC

IBEC

W związku z obchodami 55-lecia działalności Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pierwszy w swojej historii rebranding. Stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej zajęła się agencja White Paper Agency.

Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pełny rebranding. Zmiany powiązane zostały z obchodami 55 rocznicy działania. Przez cały okres dotychczasowej działalności IBEC żaden z elementów identyfikacji wizualnej nie był zmieniany. W wyniku rebrandingu zrealizowanego przez White Paper Agency wszystkie elementy identyfikacji wizualnej i księgi znaku zostały zaprojektowane na nowo. Niezmieniona pozostała jedynie nazwa banku.

– Ze względu na międzynarodowy charakter marki, która jest zarządzana przez 8 krajów, punktem wyjścia dla nowego logotypu stała się kula ziemska. Sygnet jest prosty, złożony z dynamicznych elementów. Linie w formie okręgów mają symbolizować połączenie – skomentował Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency.

Stworzone zostało m.in. nowe logo, znak towarowy, slogan, paleta firmowych kolorów i zestaw czcionek, projekty dokumentacji firmowej i materiałów promocyjnych. Brand Book powstał w języku angielskim
i rosyjskim.

White Paper Agency to agencja świadcząca kompleksowe usługi z zakresu marketingu. Do klientów agencji należą m.in.: Coca-Cola, Polpharma, LS Airport Services, Alcon, SuperGrosz, Polregio, Oponeo

identyfikacja wizualna key visual rebranding

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWhatsApp wprowadza samoniszczące się wiadomości
Instagram testuje przypomnienie o premierze produktów ulubionej marki

Podobne wpisy:

  • rynekpierwotny-strona-glowna
    RynekPierwotny.pl z kampanią rebrandingową
  • Sesja produktowa Fine Life, marki własnej MAKRO Cash & Carry
    MAKRO Polska z kampanią rebrandingową marki Fine Life

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow