site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wideo rozmowy na Tinderze w fazie testów
21.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wideo rozmowy na Tinderze w fazie testów

yogas-design-rPzEQ7tTRr8-unsplash

Tinder jako najpopularniejsza aplikacja randkowa na rynku, nie spoczywa na laurach. W 13 krajach prowadzone są testy, które mają na celu umożliwienie użytkownikom komunikowania się za pomocą wideo rozmów.

Formuła „parowania” na Tinderze jest wielu osobom doskonale znana. Dwójka użytkowników musi nawzajem uznać się za interesujących, tudzież atrakcyjnych, przesunąć domniemany profil palcem w prawo i bum! Mamy nową parę. Niestety formuła przedstawiania swojej persony, jaką jest zamieszczanie zdjęć oraz opisu, może wiązać się z ryzykiem, że po drugiej stronie ekranu nie znajduje się ta osoba, której się spodziewamy. Do tej pory aplikacja nie umożliwiała takiej weryfikacji, a użytkownicy nie mieli pewności czy są poddani tzw. catfishingowi. Jednak dzięki najnowszemu pomysłowi twórców Tindera, być może niedługo stanie się to o wiele prostsze.

Rozmowy za obustronną zgodą

Jedną z kluczowych zasad dotyczących wideo rozmów na Tinderze jest wymagana akceptacja obu stron na połączenie. Jeśli w jakimkolwiek momencie którakolwiek z osób poczuje, że nie chce dalej odbywać rozmów w wyżej wspomnianej formie, bezproblemowo może wycofać swoją zgodę.

Aplikacja wprowadza także najważniejsze regulacje dotyczące poprawności odbywanych wideo czatów. Niedozwolone są nagość, bądź rasistowskie czy homofobiczne zachowania. Na koniec każdej rozmowy można wyrazić swoją opinię o jej przebiegu. Dzięki temu twórcy Tindera dowiedzą się, co działa dobrze, ale także co należy poprawić oraz czy dany użytkownik nie powinien zostać zbanowany, bo może stanowić zagrożenie dla reszty społeczności.

Szanse 50/50

Za ciekawe i mogące odnieść sukces posunięcie, można by uznać układ ekranu podczas wyżej wspomnianych rozmów. Najczęściej kiedy odbywamy konwersację za pomocą komunikatora w formie wideo, nasz rozmówca pokazuje nam się na większości ekranu, a my sami stanowimy jedynie niewidoczny jego fragment. W przypadku „randkowania” trzeba przyznać, że ogromne znaczenie ma zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Także nasze poczucie pewności siebie spowodowane nienagannym wyglądem jest istotnym czynnikiem powodzenia w pierwszej interakcji. Podczas rozmów, które będą odbywać się za pośrednictwem aplikacji, rozmówcy wyświetlą się na połowie ekranu.

źródło: tinderpressroom.com

Nie pozostaje nic innego, jak czekać na werdykt końcowy fazy testów i spodziewać się nowej funkcji również w polskiej wersji Tindera. W dobie koronawirusa może się okazać, że dzięki temu aplikacja jeszcze bardziej umocni swoją pozycję na rynku. Użytkownicy będą mogli upewnić się, że po drugiej stronie ekranu faktycznie znajduje się ich potencjalna miłość, tym samym nie narażając swojego bezpieczeństwa czy zdrowia.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: Yogas Design/Unsplash

nowość Tinder

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania nowej gry UNO FLIP od Mattel
Jak będzie wyglądał PR 2021? ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow