site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Większa kontrola nad spamem w wiadomościach na Instagramie
21.08.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Większa kontrola nad spamem w wiadomościach na Instagramie

pexels-cottonbro-studio-5053740

Zdarzyło Ci się kiedyś dostać wiadomość na Instagramie od nieznajomego, która zawierała niechciane treści, jak wideo, czy zdjęcia? Chyba każdy użytkownik platformy czegoś takiego doświadczył. Możliwe, że takie sytuacje odejdą w zapomnienie albo przynajmniej będą znacznie ograniczone, bo Meta wprowadziła właśnie na Instagramie nowe funkcje, które mają dbać o bezpieczeństwo jego użytkowników i lepiej, niż dotychczas, chronić ich przed spamem. O co dokładnie chodzi?

Główne zmiany objęły wiadomości otrzymywane od użytkowników niepołączonych z nami w aplikacji. Aktualnie pierwsza taka wiadomość przybiera formę tekstowego zaproszenia do konwersacji, które drugi użytkownik musi zaakceptować, aby wymiana wiadomości mogła być kontynuowana.

źródło: Instagram.com

Takie rozwiązanie uniemożliwia przesyłanie nieznajomym zdjęć i filmów, a równocześnie także odczytywanie tego typu wiadomości od osób, z którymi nie jesteśmy w żaden sposób połączeni w aplikacji. Ponadto wiadomość w formie zaproszenia może być wysłana tylko raz. Przesłanie kolejnej wiadomości jest możliwe dopiero po akceptacji zaproszenia.

Instagram podkreśla, że nowe rozwiązania mają w głównej mierze na celu ochronę jego użytkowniczek, które często alarmowały o dużej liczbie niechcianych wiadomości, jakie otrzymują od nieznajomych, w tym także zdjęć i treści wideo o charakterze erotycznym. Czy faktycznie spam w wiadomościach na Instagramie zostanie ograniczony? Z pewnością czas pokaże, natomiast widoczne jest zainteresowanie platformy tym problemem.

Autor tekstu: Jarosław Pawlik
Źródło zdjęcia głównego: cottonbro studio/Pexels

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWybory wygrywają dziś algorytmy i social media. W Polsce duża część kampanii wyborczej przenosi się na TikToka
TikTok dostosowuje zasady ochrony prywatności do norm UE: oto co się zmienia

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow