site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wielki powrót Snapchata?
5.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wielki powrót Snapchata?

thought-catalog-xVRdDDe6M1A-unsplash

Kiedy wszyscy myśleli, że Snapchat odszedł już w zapomnienie, po dłuższej ciszy wraca ze zdwojoną siłą. Nagły wzrost zainteresowania użytkowników spowodowany jest aktualizacją, która wprowadziła ulepszenia dotychczasowych narzędzi w aplikacji. Nowe filtry wywołały prawdziwą furorę.

W poprzednich latach Snapchat wybił się na rynku tym, że można było za jego pośrednictwem wysyłać filmy oraz zdjęcia, które pierwotnie mogły być wyświetlane maksymalnie przez 60 sekund. Jego popularność rosła z roku na rok, jednak był stopniowo wypierany przez prężnie rozwijający się Instagram, który od sierpnia 2016 roku wykorzystuje jedną z  podstawowych funkcji Snapchata w postaci wszystkim już znanych Stories. Jednak w ostatnich miesiącach zauważalny jest wzrost zainteresowania użytkowników aplikacją z logiem duszka.

Statystyki wskazują, że Snapchat właśnie osiągnął rekordową popularność. Obecnie z aplikacji korzysta aż 203 mln osób dziennie!

źródło: www.statista.com

Jaki jest powód tej nagłej zmiany? Przyczyn może być kilka. Jedną z nich jest optymalizacja aplikacji, co spowodowało bardziej płynną obsługę. Chociaż to najnowsze filtry wywołały prawdziwy szał. Umożliwiają one odmłodzenie, a nawet „zmianę płci”.  

Nie stanowi to jednak w pewnym sensie konkurencji dla aplikacji FaceApp, która również w ostatnim czasie jest na topie i w podobny sposób modyfikuje wygląd osób na zdjęciach. Jednak w przypadku Snapchata funkcjonuje to na zasadzie wygodnego rozwiązania dla użytkowników tworzących tzw. snapy, którzy mogą modyfikować zdjęcia czy filmy w jednej aplikacji.

Pozytywne komentarze po ostatniej aktualizacji i wzrost pobrań wskazują, że Snapchat trafił w sedno aktualnych upodobań użytkowników. Jednak czas zweryfikuje, czy jest to chwilowy trend, czy Snapchat faktycznie na stałe wróci na szczyty popularności.

Autor tekstu: Zuzanna Psiuk

nowość Snapchat

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarka Schneider z kampanią outdoorową, za realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy
Kampania #niezaklinaj w trosce o planetę

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow