site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
25.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wizualna integracja Energi w ramach Grupy ORLEN

logo_pionowe_podstawowe_negatyw

Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.

Modyfikacja znaku Energi jest przeprowadzana etapami. W pierwszej kolejności dostosowane do aktualnej kolorystyki zostaną nośniki związane z realizacją projektów marketingowych (nośniki promocyjne) i sponsoringowych czy też materiały cyfrowe, w tym identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych. Dalsze prace będą dostosowane do tempa integracji z Grupą Orlen.

Z końcem kwietnia 2020 roku dominującym akcjonariuszem Energi SA został PKN ORLEN. To kolejny etap w tworzeniu jednego, silnego koncernu multienergetycznego o zdywersyfikowanych przychodach i znaczących możliwościach inwestycyjnych. Przejęcie Energi umożliwia też jeszcze skuteczniejszą realizację strategii energetycznej PKN ORLEN, nastawionej na źródła nisko- i zeroemisyjne.

Grupa Energa PKN Orlen rebranding
Poprzedni wpisPolski rynek odnotował rekordowy wzrost zainteresowania webinarami. Aktywność w tym obszarze wzrosła 12-krotnie
Twitter uruchamia Transparency Center – stronę z informacjami o przejrzystości działań

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow