site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > “Włącz się na PR” już 10 maja w Krakowie!
30.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

“Włącz się na PR” już 10 maja w Krakowie!

pr on

Wielkimi krokami zbliża się 10 maja, a wraz z nim druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”, organizowanej przez Stowarzyszenie PR ON. Jest to wydarzenie kierowane do profesjonalistów i pasjonatów Public Relations oraz marketingu.

Tego dnia aulę krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej wypełnią eksperci z branży PR i marketingu, którzy poruszą tematy związane z nowymi trendami w Influencer Marketingu, Public Relations i Employer Branding. W roli prelegentów zaprezentują się m.in.: Dominika Kuncer z LifeTube, Michał Grzebyk z ContentHouse, Cyprian Maciejewski z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Edyta Sander z MBE group.

Wystąpienia prelegentów podzielone zostały na 3 bloki tematyczne i opierać się będą przede wszystkim na wiedzy praktycznej. W tym roku odbędzie się również panel dyskusyjnym dotyczącym Influencer Marketingu. Czynny udział wezmą w nim zarówno sami specjaliści, jak i uczestnicy całego wydarzenia.

Informacje o kolejnych prelegentach oraz tematach ich wystąpień będą pojawiać się systematycznie na wydarzeniu na Facebooku oraz na stronie internetowej.

Sprzedaż biletów trwa, a ich cena wynosi zaledwie 25 zł.

 

influencer marketing konferencja marketing Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKim musi się stać PR-owiec przyszłości?
Konferencja I ♥️ Commerce − poznaj nowe oblicze handlu!

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow