site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Włącz się z nami na PR!
18.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Włącz się z nami na PR!

Konferencja_PR_ON

10 maja 2019 r. Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie wypełnią eksperci i pasjonaci Public Relations oraz marketingu. To właśnie tego dnia odbędzie się druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie PR ON. 

W tym roku tematem przewodnim  Konferencji będą nowe trendy w Influencer Marketingu oraz rola i znaczenie “nowych mediów” . Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji najlepszych ekspertów z branży PR i marketingu oraz wziąć aktywny udział w  przebiegu wydarzenia, za sprawą platformy networkingowej. Ponadto poza częścią wykładową organizatorzy zaplanowali panele dyskusyjne, w których czynny udział wezmą zarówno prelegenci jak i uczestnicy.

Stowarzyszenie stawia sobie za priorytet dbanie o standardy na polskim rynku Public Relations i marketingu oraz szerzenie rzetelnej wiedzy w tych dziedzinach w sposób kreatywny, innowacyjny i profesjonalny. Przejawem takiego działania jest organizacja II edycji Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. To prawdziwa gratka dla miłośników nowoczesnego PR-u oraz adeptów tego zawodu.

Zachęcamy do obserwowania profilu Stowarzyszenia PR ON na Facebooku, na którym już wkrótce pojawią się pierwsze nazwiska zaproszonych prelegentów oraz tematy ich wystąpień.

Konferencja odbędzie się w 10 maja 2019 r. w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Sprzedaż biletów na wydarzenie rozpocznie się już w kwietniu.

Więcej informacji na stronie internetowej oraz na Facebooku.

influencer marketing konferencja nowe media Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKiedy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka? – konferencja Xperts.PM
Czego Polacy szukają w internecie przed Wielkanocą?

Podobne wpisy:

  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • malte-helmhold-9E6ziBJjEX4-unsplash
    Firmy chętnie inwestują w influencer marketing. Jakie prognozy dla branży?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow