site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Własny avatar na Facebooku? Wkrótce będzie to możliwe!
18.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Własny avatar na Facebooku? Wkrótce będzie to możliwe!

facebook-internet-login-267482

Zarządcy Facebooka planują wdrożyć bitmoji jako jedną z reakcji na swoim portalu. Dzięki temu rozwiązaniu każdy użytkownik zdobędzie możliwość stworzenia osobistego, wirtualnego wizerunku. Testy już trwają, a premiera jest zaplanowana na 2020 rok.

Bitmoji to nic innego jak dwuwymiarowe avatary, które mają za zadanie odzwierciedlić internetową tożsamość użytkownika. Aby stworzyć swój wizerunek, należy wybrać swoje cechy wyglądu tj.: kolor skóry i włosów, kształt twarzy oraz sylwetki, wygląd ubrań i akcesoriów. Początkowo wszystkie te kryteria będą darmowe oraz ogólnodostępne, lecz w przyszłości istnieje możliwość nadania im własnej marki, przez co mogą być dostępne w wersji rozszerzonej, a co za tym idzie płatnej.

źródło: www.socialmediatoday.com

Użytkownicy będą mogli korzystać z wyżej wymienionego unowocześnienia
w dwojaki sposób. Swój awatar zastosują albo jako naklejkę w komentarzu pod konkretnym wpisem albo w postaci reakcji na dany post. Ze względu na podwójne wykorzystanie, avatary zostaną udostępnione w obu wariantach.

Nowy symbol pojawi się w opcji naklejek na Messengerze lub w newsfeedzie, czyli w miejscu, gdzie ukazują się aktywności naszych znajomych lub posty stron, które sami polubiliśmy. Kiedy klikniemy w jedną z możliwości, ukaże się kreator, umożliwiający stworzenie własnej podobizny.

Pierwsze testy są przeprowadzane w Australii. Istnieje szansa, że w przyszłości, aby stworzyć spersonalizowany wizerunek, trzeba będzie tylko zeskanować dany obraz.  Na razie są to jednak tylko spekulacje.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOLX i Janusz Chabior uczą kultury w oryginalny sposób
Messenger przypomni nam o odpowiedziach na wiadomości

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow