site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
23.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową

wp_pilot_grafika

Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.

Kampania jest realizowana m.in. w kinach, radiu i serwisach Wirtualnej Polski. Fabuła 30-sekundowego spotu utrzymana jest w lekko niepokojącym klimacie. Opowiada on końcu pewnej ery – ery telewizji kablowej. WP Pączek pojawia się w nim jako zwiastun i symbol wolności w oglądaniu ulubionych programów. Zrywa ze wszelkimi ograniczeniami, jak miejsce, umowy, a nawet kabel. Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja Spot and Dot. Materiał wyprodukował i zrealizował zespół wideo Wirtualnej Polski.

– Już prawie połowa klientów WP Pilota nie ma w domu telewizora, jesteśmy dla nich nowym i jedynym sposobem na telewizję linearną – mówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot. Anna Michałowska, head of business serwisu dodaje, że jest to lepszy sposób na telewizję. –Kluczowym aspektem naszej kampanii jest pokazanie, że dostęp do najlepszych kanałów telewizyjnych można mieć na wyciągnięcie ręki, bez podpisywania długoterminowych umów, wiercenia ścian i umawiania z monterami. WP Pilot to platforma telewizyjna na miarę naszych czasów – dodaje.

WP Pilot to jedna z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online, która oferuje elastyczne pakiety bez zobowiązań i długoterminowych umów. Nadawca współpracuje z największymi podmiotami na rynku i umożliwia oglądanie niemal 100 kanałów.

Źródło materiału i zdjęcia głównego: infoWire.pl

kampania wizerunkowa spot reklamowy WP
Poprzedni wpisSkuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta
Facebook wprowadza nowość dla właścicieli małych firm

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow