site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
24.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”

dbaj_nie_panikuj_grafika_

Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.

Jesień to czas przeziębień i grypy. Trwająca pandemia koronawirusa sprawiła, że w tym roku Polacy podchodzą do tego sezonu z o wiele większą troską. Już teraz zadajemy sobie pytania o to, czy szczepionek na grypę wystarczy dla wszystkich chętnych, czy czeka nas wzmożona fala zakażeń Covid-19 i kolejne restrykcje?

Z tego powodu, redakcja Wirtualnej Polski rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia wszystkie aktualne informacje nt. koronawirusa. Dziennikarze skupiają się m.in. na tym, jak odróżnić objawy koronawirusa od grypy; przedstawiają nietypowe objawy, sposoby ochrony przed superinfekcją i leczenia w domu; opowiadają historie osób zakażonych i wyjaśniają poszczególne przypadki; podejmują również temat osób, które nie wierzą w pandemię.

W ramach akcji powstał dedykowany serwis dbajniepanikuj.wp.pl, w którym znajdują się wszystkie publikacje, pomocne infografiki, które w prosty sposób wyjaśniają poszczególne zagadnienia, jak i możliwość zadawania nurtujących pytań. Wszystko po to, by w razie przeziębienia, podejrzenia zakażenia lub zachorowania na Covid-19, czytelnicy wiedzieli, jak zachować się w danej sytuacji, gdzie się zgłosić i przede wszystkim, co robić, by nie narażać bezpieczeństwa innych.

Partnerem merytorycznym akcji jest Polska Akademia Nauk. Wszystkie materiały dla Wirtualnej Polski konsultują: prof. Krzysztof Pyrć, wirusolog z Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ; prof. Robert Flisiak, kierownik Kliniki Chorób Zakaźnych i Hepatologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych; prof. Krzysztof Simon, kierownik Kliniki Chorób Zakaźnych i Hepatologii UM we Wrocławiu oraz wielu innych ekspertów: dr Lidia Stopyra, prof. Leszek Czupryniak; prof. Andrzej Fal, prof. Włodzimierz Gut, prof. Alicja Chybicka.

Akcję w serwisach Wirtualnej Polski i Open FM promują spoty. Ich bohaterami są osoby, które przeszły Covid-19. Opowiadają swoje historie związane z zakażeniem, przedstawiają objawy, z jakimi się zmagali oraz odpowiadają na pytanie, czy koronawirus naprawdę może dotknąć każdego.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w sierpniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21 mln Polaków.

akcja społeczna kampania społeczna koronawirus spot Wirtualna Polska WP

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook wprowadza nowość dla właścicieli małych firm
Instagram wprowadza napisy do IGTV

Podobne wpisy:

  • Ekspozycja Porsche Centrum Warszawa Okęcie - 1
    Porsche pod choinkę, czyli świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu
  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow