site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wpadka Google'a inspiracją internautów
22.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wpadka Google’a inspiracją internautów

mitchell-luo-jz4ca36oJ_M-unsplash

We wtorek 14.12, nastąpiła globalna awaria YouTube’a oraz narzędzi Google’a. Tego dnia nie działało wiele należących do giganta aplikacji m.in. poczta, nawigacja czy kalendarz. Po kilku godzinach usterkę udało się naprawić, a internauci podsumowali akcję memami i kreacjami RTM. 

Co się stało?

Problemy zaczęły się tuż po godzinie 12, gdy użytkownicy YouTube’a chcieli zalogować się na platformę, pojawiał się komunikat w języku angielskim, że coś poszło nie tak. Po wnikliwej obserwacji udało się ustalić, że oprócz serwisu do słuchania muzyki nie działa także Google i większość jej narzędzi typu Workspace, Meet oraz Google classroom, czyli aplikacje do wideorozmów i nauki zdalnej, poczta elektroniczna wraz z kontaktami i kalendarzem, a także interfejs do usługi dysk Google. Osoby korzystające z Discord i Playstation Network również napotkały problem z ich funkcjonowaniem. 

W jaki sposób ujawniła się awaria? 

Internauci o problemach z usługami Google dowiadywali się w dwojaki sposób. Pierwszy, kiedy chcieli się zalogować do systemu, otrzymywali wiadomość, że ich konto nie istnieje, a drugi, gdy udało im się dołączyć, to aplikacje serwisu nie otwierały się w przeglądarce. Usterka utrudniała pracę nie tylko w Polsce, lecz także w innych krajach w Europie i na świecie.

Na internautów zawsze można liczyć

Zaistniałą sytuację chętnie wykorzystali pracownicy firm oraz internauci, publikując tematyczne kreacje. Poniżej znajdują się wybrane pomysły.

https://twitter.com/leocodecom/status/1338457622505254912
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez GOUDA WORKS® (@gouda_works)

Okres, jak mail. Przyjdzie kiedy mu się podoba. #google #gmail

— Your KAYA (@therealyourkaya) December 14, 2020

Miejmy nadzieję, że tego typu sytuacja już się nie powtórzy i wszyscy użytkownicy platformy będą mogli sprawnie i efektywnie korzystać z serwisu. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Mitchell Luo/Unsplash

awaria Google post RTM

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisIV edycja eTrade Show zbliża się wielkimi krokami – poznaj jeszcze lepiej świat e-commerce i zyskaj przewagę nad konkurencją
Jakość w reklamie cyfrowej – dwa miesiące funkcjonowania Programu QUALID

Podobne wpisy:

  • isaac-mehegan-7x5V13744KM-unsplash
    Planowanie trasy przyjazne środowisku. Google Maps wskaże taką, która generuje najniższy stopień śladu węglowego
  • markus-winkler-IrRbSND5EUc-unsplash
    Piwik PRO rzuca wyzwanie Google i udostępnia swoją bezpieczną platformę analityczną za darmo

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...