site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wrocław stawia na eko!
6.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wrocław stawia na eko!

ZeroWaste_800x450_1

Prezydent Wrocławia realizuje szereg zmian mających za zadanie zmniejszyć zużycie plastiku oraz ilość marnowanego jedzenia. Pierwsze udoskonalenia zostały już zaprezentowane i dotyczą wszystkich mieszkańców. Natomiast kolejne będą wprowadzane podczas zbliżającego się półmaratonu oraz festiwalu „Europa na widelcu”.

23 kwietnia ruszyła kampania pt. „#WrocławNieMarnuje”. Akcję społeczną zapoczątkowało zaserwowanie kawy w bambusowych kubeczkach. W ramach tego projektu, w szkołach zorganizowano lekcje dotyczące marnowania żywności oraz sposobów zmniejszania tego zjawiska. Ponadto restauracje, które dołączyły do akcji, proponują klientom darmową wodę kranową. Dodatkowo powstała mapa, pokazująca specjalne punkty, gdzie mieszkańcy mogą oddać zbędne jedzenie, ubrania, meble lub książki, a także miejsca realizujące ideę zero waste.

Okazją do wdrożenia kolejnych, nowych rozwiązań, będą dwie imprezy organizowane przez władze miasta. Podczas wrocławskiego półmaratonu wszyscy uczestnicy otrzymają wodę w papierowych kubeczkach, a także specjalną koszulkę nawiązującą do akcji. Natomiast w czasie festiwalu „Europa na widelcu” osoby biorące w nim udział, będą mogły skosztować potraw, które zostaną podane na ekologicznych talerzach.

fot. www.wroclaw.pl

W najbliższym czasie wszyscy mieszkańcy wraz z rachunkiem za wodę otrzymają informację na temat jej jakości. Zwieńczeniem kampanii są warsztaty edukacyjne, dzięki którym zainteresowani będą mogli nauczyć się gotować z resztek jedzenia.

Zero waste jest to trend, któremu przyświeca działanie zapobiegające nadmiernej produkcji odpadów, co bezpośrednio przyczynia się do ochrony środowiska. Osoby zaangażowane w tego typu działania zachęcają m.in. do używania materiałowych toreb czy odwiedzania kawiarni z własnym kubkiem. W akcję, oprócz Wrocławia, zaangażowały się także inne miasta np. Kraków, Lublin czy Poznań.

 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

akcja społeczna eko Wrocław

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonferencja I ♥️ Commerce − poznaj nowe oblicze handlu!
Nadciągają posiłki! Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • CRASH Mondays № 10 Influencer marketing[Wrocław]
    CRASH Mondays № 10: Influencer marketing [Wrocław]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow