site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Wrześniowy CRASH Mondays № 31: Employer branding versus marketing (Kraków)
30.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Wrześniowy CRASH Mondays № 31: Employer branding versus marketing (Kraków)

image_processing20190830-8480-ugx2az

Employer branding, human resources, marketing. Co mają wspólnego, a czym się różnią? Jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy działami, gdzie HR spotyka się z marketingiem i czy rzeczywiście EB to wypadkowa HR-u i marketingu? Odpowiedzi na te pytania na pewno udzielą eksperci na wrześniowej edycji CRASH Mondays.

Już 2 września w krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 na Kazimierzu, w godz. 19:00-21:00 wystąpi czterech ekspertów związanych z Employer Brandingiem i HR-em. A będą to:
– Anna Cichy (MBE group),
– Andrzej Świtniewski (Novomatic),
– Izabela Ulatowska-Bierlet (Passion HR),
– Zyta Machnicka (Lightness).

Wydarzenie jest całkowicie darmowe, jednak organizatorzy proszą o wcześniejsze zapisy. Ostatnie bilety do nabycia tutaj.

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk. 

Crash Mondays Employer Branding human resources marketing meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCut The Mustard przygotuje nową platformę komunikacji dla Morizon.pl
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow