site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wspólna kampania ONZ i IAA z okazji Światowego Dnia Pomocy Humanitarnej
29.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wspólna kampania ONZ i IAA z okazji Światowego Dnia Pomocy Humanitarnej

pexels-pixabay-45842

W obliczu bezprecedensowego kryzysu jakim jest pandemia COVID-19, rosnących potrzeb i niepewności, pracownicy humanitarni i służba zdrowia pozostają przy tych, którzy najbardziej potrzebują wsparcia. Biuro ONZ ds. Koordynacji Pomocy Humanitarnej (OCHA) oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) przedstawiają we wspólnej kampanii inspirujące historie prawdziwych bohaterów (#RealLifeHeroes), którzy starają się sprostać tym wyzwaniom.

19 sierpnia, w Światowy Dzień Pomocy Humanitarnej, oddaliśmy hołd wszystkim pracownikom humanitarnym, którzy w tych trudnych czasach podejmują wręcz heroiczny wysiłek, żeby pomóc kobietom, mężczyzną i dzieciom, których życie jest zagrożone przez różne kryzysy. Poświęcenie i wytrwałość lokalnych, prawdziwych bohaterów, gdy reagują na pandemię COVID-19, manifestuje wszystko to co najlepsze w człowieku. Często są to ludzie, którzy sami pomocy potrzebują – uchodźcy, pracownicy lokalnej służby zdrowia i organizacji pozarządowych. Nie tylko zapewniają wyżywienie, opiekę zdrowotną, schronienie czy ochronę, lecz także niosą nadzieję w czasach konfliktów, przesiedleń, katastrof i chorób.

Pracownicy humanitarni, jak nigdy dotąd, są poddawani poważnym próbom – muszą  stawiać czoła ograniczeniom w przemieszczaniu się, niewystarczającym zasobom (potrzeby znacznie przekraczają dostępne fundusze). I zbyt często ryzykują swoim życiem, aby ratować życie innych. Tylko w ostatnim tygodniach, w Nigrze i Kamerunie wielu z nich zostało zabitych. Od początku pandemii, na całym świecie, dziesiątki z nich było atakowanych.

Według bazy danych Humanitarian Outcome „ Aid Worker Security Database” liczba poważnych incydentów przeciwko pracownikom pomocy humanitarnej, w zeszłym roku, przewyższa wszystkie odnotowane w poprzednich latach. 483 z nich zostało zaatakowanych, 125 zabitych 234 rannych i 124 porwanych w 277 różnych zdarzeniach. To 18-procentowy wzrost liczby ofiar w porównaniu z 2018 rokiem. ONZ potępia te ataki i wzywa do odpowiedzialności sprawców oraz żąda sprawiedliwości dla ocalałych. Pracownicy pomocy humanitarnej nie mogą być celem.

– Wszystkim pracownikom humanitarnym, wykonujących doniosłą i wymagającą odwagi pracę na pierwszej linii walki z kryzysem, dziękujemy. Każdego dnia ratujecie życie, a że kryzysy i wyzwania narastają, wasza wytrwałość jest inspiracją. Wasze bezpieczeństwo jest najważniejsze, żebyśmy mogli dalej nieść pomoc najbardziej potrzebującym. Najlepszym sposobem oddania hołdu humanitarystom jest wsparcie finansowe ich pracy i zapewnienie im ochrony – mówi Mark Lowcock, podsekretarz generalny ds. humanitarnych i koordynator pomocy w sytuacjach kryzysowych

Tegoroczny Światowy Dzień Pomocy Humanitarnej przypada w dniach walki z pandemią COVID-19. Aby wyrazić uznanie dla wysiłków pracowników humanitarnych, OCHA we współpracy z IAA przedstawia osobiste historie niektórych #RealLifeHeroes, podejmujących wyzwanie trudnych czasów, a w szczególności lokalnych pracowników humanitarnych.  

– Nie ma większego poświęcenia niż to ponoszone przez pracowników służby zdrowia. Są oni świadomi ogromnego ryzyka, które podejmują niosąc pomoc ludzkości w dobie kryzysu jakim jest pandemia COVID-19. IAA stoi po ich stronie, chce okazać swój szacunek i oddać hołd #RealLifeHeros – twierdzi Srinivasan Swamy, prezes światowego IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy).

Historie #RealLifeHero są dostępne tutaj.

kampania społeczna ONZ

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZnamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020
Plush Wszystkomajacy – kampania reklamowa

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow