W czerwcu tego roku firma KFC wprowadziła na rynek nową wersję kanapki z dodatkiem w postaci chrupków serowych marki Cheetos. Z początkiem lipca ruszyła ich wspólna kampania reklamowa.
Światowy koncern gastronomiczny planuje w tym roku znaczne wzbogacenie swojej oferty produktów w stosunku do ostatnich 5 lat. Z tego powodu przez cały lipiec w KFC dostępna jest najnowsza wersja burgera. Efektem nawiązanego współdziałania ze znanym producentem przekąsek jest Cheetos Sandwich, który składa się z tradycyjnej bułki i majonezu oraz unowocześnionego kurczaka w sosie o smaku Cheetos, a także serowych chrupek. Nowy produkt jest dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych.
Wprowadzenie kanapki poprzedziły testy przeprowadzone na początku roku w Wirginii, Północnej Karolinie oraz Georgii. Kampania reklamowa obejmuje wpisy na serwisach społecznościowych KFC, reklamę outdoorową, w postaci bilbordów rozwieszonych w pobliżu restauracji, spoty reklamowe ukazywane w telewizji, a także darmową akcję degustacyjną.
Obecnie nie wiadomo jeszcze, w jaki sposób nowa wersja burgera przyczyni się do zwiększenia liczby sprzedaży produktów oraz realizacji celów marketingowych obu firm.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Komentarze: brak