site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wspólna kampania reklamowa KFC i Cheetos
16.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wspólna kampania reklamowa KFC i Cheetos

kfc-1574389_1280

W czerwcu tego roku firma KFC wprowadziła na rynek nową wersję kanapki z dodatkiem w postaci chrupków serowych marki Cheetos. Z początkiem lipca ruszyła ich wspólna kampania reklamowa.

Światowy koncern gastronomiczny planuje w tym roku znaczne wzbogacenie swojej oferty produktów w stosunku do ostatnich 5 lat. Z tego powodu przez cały lipiec w KFC dostępna jest najnowsza wersja burgera. Efektem nawiązanego współdziałania ze znanym producentem przekąsek jest Cheetos Sandwich, który składa się z tradycyjnej bułki i majonezu oraz unowocześnionego kurczaka w sosie o smaku Cheetos, a także serowych chrupek. Nowy produkt jest dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych.

View this post on Instagram

Special announcement: I am finger lickin’ thrilled to bring the KFC @cheetos Sandwich to KFC locations nationwide on July 1.

A post shared by Kentucky Fried Chicken (@kfc) on Jun 20, 2019 at 1:01pm PDT

Wprowadzenie kanapki poprzedziły testy przeprowadzone na początku roku w Wirginii, Północnej Karolinie oraz Georgii. Kampania reklamowa obejmuje wpisy na serwisach społecznościowych KFC, reklamę outdoorową, w postaci bilbordów rozwieszonych w pobliżu restauracji, spoty reklamowe ukazywane w telewizji, a także darmową akcję degustacyjną.

Obecnie nie wiadomo jeszcze, w jaki sposób nowa wersja burgera przyczyni się do zwiększenia liczby sprzedaży produktów oraz realizacji celów marketingowych obu firm. 


Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Cheetos kampania reklamowa KFC

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZarządzasz sytuacją kryzysową? Oto 5 narzędzi komunikacyjnych, które musisz znać!
Wakacyjna mapa wypadków – poruszająca kampania społeczna Komendy Głównej Policji

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow