site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Współpraca OX Media z Wonga.com - tak powinny powstawać serwisy!
15.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Współpraca OX Media z Wonga.com – tak powinny powstawać serwisy!

Presa-wong800x533-blue+icon

Agencja marketingowa i software house – OX Media stała się wsparciem technologicznym w zakresie budowy nowego serwisu firmy specjalizującej się w pożyczkach ratalnych. Mowa o portalu Wonga.com.

Działania opierają się na współpracy bezpośrednio między działami IT obu firm, co stanowi odstępstwo od schematów popularnie powielanych w branży. OX Media pełni rolę równorzędnych partnerów, którzy współpracują nad architekturą informacji oraz specjalistów w zakresie Drupala i bezpieczeństwa witryny.

Dzięki kooperacji na linii działów developerskich obu firm proces budowania gotowego rozwiązania zyska na tempie. Zintegrowane kompetencje pozwolą w krótkim okresie nie tylko zwiększyć intensywność prac, ale i jakość wydań. Partnerskie relacje podmiotów stały się możliwe dzięki doświadczeniu obu zespołów. Tworzone przez OX Media partie oprogramowania są w pełni zintegrowane z systemami Wonga i dostarczane w postaci zbudowanych obrazów Docker wpinanych bezpośrednio do architektury strony.

Zespół developerski agencji współpracuje w metodyce Agile z Product Ownerem pochodzącym z zespołu Wonga umożliwiając w ten sposób korzystne i pełne wykorzystanie zasad metodyki SCRUM wyciągając z niej najlepsze efekty biznesowe. To zapewnia elastyczność i transparentność, jak również umożliwia tworzenie dedykowanych zespołów wspierających poszczególne procesy.

Cała współpraca rozwijana jest na podstawie metodyki DevOps, a system budowany w oparciu o Drupal 8 zapewniający bezpieczeństwo witryny nawet przy dużych skokach natężeń ruchu. Współpraca odbywa się za pomocą oprogramowania firmy Atlassian.

 

OX Media łączy kompetencje agencji digital i software house, tworząc produkty dopasowane do zaawansowanych założeń biznesowych. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marketingowych/UX oraz budowie dużych serwisów korporacyjnych w oparciu o CMF Drupal, aplikacji typu Single Page Application bazujących na React, budowaniu w oparciu o mikroserwisy oraz metodyce DevOps i SCRUM. Do Klientów agencji należą m.in. takie marki jak AmRest, Wonga, Velvet, 2KC, Diagnostyka, Jean Louis David oraz Nutricia (marka Danone).

Drupal serwis internetowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEtyka polskiego PR w 2019 roku – deklarowana hierarchia wartości. Badania ogólnopolskie
eTradeShow – wrześniowe targi dla e-commerce

Podobne wpisy:

  • glownekonf_59268188
    Kwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie kukbuk.pl
  • 324765-P9GZ3K-798
    Chatbot w serwisie money.pl

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow