Jesteśmy otwarci na różne rodzaje współpracy, m.in. w zakresie patronatu medialnego lub partnerstwa, a także artykułów sponsorowanych i reklamy.
Napisz do nas, zaproponuj zakres działań, na pewno odniesiemy się do niego i znajdziemy wspólnie rozwiązanie:
kontakt@medialnaperspektywa.pl
Redakcja przyjmuje teksty związane z branżą PR, komunikacją, marketingiem, social media oraz reklamą.
Jeśli masz informację prasową, artykuł ekspercki, wywiad lub inną formę materiału do publikacji, prześlij ją do nas, a my rozpatrzymy jej publikację:
redakcja@medialnaperspektywa.pl
Redakcja zastrzega sobie prawo do korekty stylistycznej i opracowania edytorskiego przesłanych tekstów. Propozycje autorskich grafik do nagłówka prosimy przysyłać w rozmiarze 800×533 px.
Nadesłanych materiałów nie zwracamy, a wysłanie ich do redakcji nie jest równoznaczne z jego opublikowaniem.